سردار اشتری: ناجا در دهه پنجم انقلاب با توانمندی بیشتری در خدمت مردم است

تهران (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی گفت ناجا آمادگی دارد همچون گذشته به مردم خدمت کند و ان‌شاالله در دهه پنجم با آمادگی و توانمندی بیشتری در خدمت مردم است.

کد مطلب: ۸۹۳۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
سردار اشتری: ناجا در دهه پنجم انقلاب با توانمندی بیشتری در خدمت مردم است

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ‌چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب، از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون مرتب به خود وعده می‌دادند که یک سال بعد، دوسال بعد و... این انقلاب پایان می‌یابد اما امروز چهلمین سالروز پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم.

وی با بیان اینکه مردم‌ بار دیگر با نشاط و هوشیاری در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و این حضور پرشور تر از ۳۹‌سال گذشته است، گفت: این ۴۰ سال استقامت، پایمردی و وفاداری مردم به نظام و‌انقلاب اسلامی ایران، قابل تقدیر است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور، خاطرنشان کرد: مردم علی‌رغم همه فشارها و تهدیدات دشمنان، با شور و شعور در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و پایبندی خود به نظام و انقلاب اسلامی را نشان دادند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه مردم ما این انقلاب را به رهبری حضرت امام‌خمینی(ره) به پیروزی رساندند، گفت: انقلاب ما مردمی، مبتنی بر مبانی دینی و بر اساس اراده و همت مستضعفان شکل گرفت.

سردار اشتری تصریح کرد: انقلاب ما برخاسته از دل های مردم است و قطعا موفق خواهد بود و به کوری چشم‌دشمنان هر روز بر افتخارات این انقلاب و نظام افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه چهل سالگی انقلاب را تجربه کردیم که این بازه زمانی به معنای آمادگی بیشتر ما برای مقابله با دشمنان است، گفت: مردم‌ بار دیگر لبیک دیگری به رهبر معظم انقلاب گفتند و دشمنان را ناامید کردند.

فرمانده نیروی انتظامی درباره پیام ناجا به مردم، گفت: نیروی انتظامی آمادگی دارد همچون گذشته به مردم خدمت کند و ان‌شاالله در دهه پنجم با آمادگی و توانمندی بیشتری در خدمت مردم خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار