در آخرین روزهای ایام ا... دهه مبارک فجر،

مسابقات فوتسال فرهنگیان ناحیه یک زنجان با قهرمانی تیم هنرستان مهدوی به پایان رسید

زنجان (پانا) - مسابقات فوتسال فرهنگیان ناحیه یک زنجان گرامیداشت دهه فجر و چهل سالگی انقلاب با قهرمانی تیم هنرستان مهدوی به پایان رسید.

کد مطلب: ۸۹۳۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات فوتسال فرهنگیان ناحیه یک زنجان با قهرمانی تیم هنرستان مهدوی به پایان رسید

تیم هنرستان مهدوی در دیدار پایانی با پیروزی مقابل هنرستان شهریاری، موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت های فوتسال فرهنگیان ناحیه یک گرامیداشت ایام ا... دهه فجر شد.
این رقابت ها با حضور هشت تیم و در دو گروه چهار تیمی طی پنج روز در سالن ورزشی احمد مظفری برگزار شد.
در دیدار پایانی این مسابقات دو تیم به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان هنرستان مهدوی با پیروزی 7 بر 2 مقابل تیم هنرستان شهریاری، عنوان قهرمانی را به دست آورد.
این گزارش می افزاید: در دیدار رده بندی نیز، تیم شیرودی از سد آموزشگاه 13 آبان گذشت و به مقام سومی مسابقات دست یافت.
آموزشگاه های بهشتی1، هنرستان شهریاری، امیرکبیر2، مهدوی، 13 آبان، شیرودی، اداره و شهریار تیم های حاضر در مسابقات قهرمانی فوتسال فرهنگیان ناحیه یک بودند.

گفتنی است در مسابقه پایانی حاتمی مدیر ناحیه و گنج خانلو معاون پرورش و تربیت بدنی ناحیه ضمن تقدیر و تشکر از همه دست اندرکاران و زحمت کشان این مسابقات، لوح یادبودی به ورزشکاران اهدا کردند.

اسامی تیم قهرمان: 1. سید مهدی هاشمیان(سرپرست) 2. سید حسن موسوی 3. رسول رضایی 4. سید رضا موسوی 5. مصطفی مرادی 6. مرتضی محمدی 7. اسماعیل رحیم زاده 8. جلیل عمویی

روابط عمومی ناحیه یک ضمن گرامیداشت این ایام مبارک موفقیت های کسب شده را تبریک گفته و آرزوی توفیقات روزافزون و سلامتی را برای کلیه همکاران ارجمند از خداوند متعال خواستار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار