معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش همدان عنوان کرد:

آموزش از راه دور کلید حل مشکل بی سوادی

همدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان یکی از دستاوردهای ٤٠ ساله انقلاب اسلامی را اجرای برنامه آموزش از راه دور برای افراد علاقمند به تحصیل بیان کرد.

کد مطلب: ۸۹۳۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش از راه دور کلید حل مشکل بی سوادی

مسعود رستنده در گفتگو با خبرنگار پانا با بیان این نکته که آموزش از راه دور کلید مشکل بی سوادی است گفت: از جمله دستاوردهای بزرگ انقلاب فراهم شدن امکان تحصیل در تمامی نقاط کشور است که تکمیل کننده آن اجرای برنامه آموزش از راه دور برای افرادی است که به علت محدودیت زمانی، اشتغال و دیگر مسائل از تحصیل باز مانده اند.

او ضمن تشکر و قدردانی از زحمات رضا میرزایی رئیس سازمان دانش آموزی جهت برپایی غرفه آموزش و پرورش در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب گفت: این نمایشگاه تنها قسمتی از فعالیت های آموزش و پرورش استان را به نمایش گذاشته است که یکی از قسمت های مهم این غرفه بحث سوادآموزی و انجام اقداماتی برای فراهم شدن امکانات تحصیل برای دانش آموزان لازم التحصیل است.

رستنده با بیان این که تنها دلیل ایجاد مدارس غیرانتفاعی در سطح کشور، ارائه خدمات فوق برنامه به دانش آموزانی است که خانواده های آن ها درخواست خدمات بیشتر داشته اند گفت: تحصیل دانش آموزان در مراکز دولتی به صورت رایگان انجام می شود و در صورتی که خانواده ها تمایلی برای اهدای هدایا به مدارس داشته باشند می توانند در این حوزه وارد شوند.

معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: در حوزه پرورشی و فرهنگی شاهد پیشرفت تراز و رتبه در حوزه توسعه هوش سیاسی دانش آموزان هستیم و باید از تصدی گری دوری کرده و انجام فعالیت های دانش آموزی را به خود دانش آموزان بسپاریم و نگاهی دانش آموز محور داشته باشیم تا بتوانیم افراد فعال و برخوردار از هوش های مختلف را تربیت کنیم.

سحر شهبازی محب- رضوانه شعبانلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار