دعوت قائم مقام وزیر آموزش و‌پرورش در اموربین الملل از فرهنگیان و دانش آموزان مدارس ایران در خارج از کشور برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

تهران (پانا) - دکتر غلامرضا کریمی قائم مقام وزیر در اموربین الملل و رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور در پیامی از فرهنگیان و دانش آموزان مدارس ایران در خارج از کشور جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت بعمل آورد.

کد مطلب: ۸۹۳۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
دعوت قائم مقام وزیر آموزش و‌پرورش در اموربین الملل از فرهنگیان و دانش آموزان مدارس ایران در خارج از کشور برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش روابط عمومی مرکز امور بین الملل وزارت اموزش و‌پرورش دکتر غلامرضا کریمی قائم مقام وزیر در اموربین الملل در پیامی به فرهنگیان و دانش اموزان مدارس جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط جهان گفت: نقطه اوج و کمال انقلاب اسلامی در روز 22 بهمن و با پیروزی خون بر شمشیر تجلی یافت، از این رو 22 بهمن ، نماد استقلال خواهی ، تبلور ظلم ستیزی و مظهر عدالت جویی ملت قهرمان ایران است.
کریمی با توجه به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی افزود: نهضتی که امام خمینی (ره) پرچمدار و پایه گذار آن بود توانست در روز 22 بهمن غبار از چهره اسلام زدوده و سیمای حقیقی آن را پس از 14 قرن به جهان تشنه عدالت نمایاند.
قائم مقام‌ وزیر آموزش و پرورش در امور بین الملل با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما از ابتدای شکل گیری تاکنون بر دو محور مهم استوار بوده است ، خاطرنشان کرد: عناصرزیادی در شکل گیری و بقاء جمهوری اسلامی نقش داشتند اما دو عنصر از همه عناصر کلیدی تر بوده اند اولین عنصر نقش رهبری در انقلاب و دومی حضور و نقش مردم ، این انقلاب با این دو عنصر معنا، مفهوم و حیات پیداکرده است .
وی ادامه داد : سرنوشت انقلاب را مردم همیشه رقم زده اند، در بزنگاههای خطر مردم جلوتر از مسئولین به ابراز وفاداری و ارادت به نظام و انقلاب برخاسته اند .
وی همچنین افزود: هر چقدر مردم در راهپیمایی 22 بهمن گسترده تر حضور یابند به طور حتم دشمنان نیز به همان اندازه مستاصل، درمانده و نا امیدتر خواهند شد.
کریمی در پایان ضمن دعوت از آحاد فرهنگیان همیشه در صحنه بیان کرد: بدون شک فرهنگیان همیشه در صحنه و دانش آموزان مدارس جمهوری اسلامی در خارج از کشور همچون سال های گذشته همگام با ملت قهرمان ایران اسلامی در روز یوم الله 22 بهمن امسال چون موج خروشان در دفاع از آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب در راهپیمایی این روز شرکت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار