دعوت حوزه علمیه استان از مردم و حوزویان جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

بوشهر(پانا)_مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مردم و حوزویان جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

کد مطلب: ۸۹۳۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
دعوت حوزه علمیه استان از مردم و حوزویان جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مردم و حوزویان جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران بر طاغوت شاهنشاهی در سال 57 در واقع پیروزی جبهه حق بر جبهه باطل بود. مردم شریف ایران با حمایت و تبعیت از مردی الهی از سلاله پاک حضرت زهرا سلام الله علیها و با نثار خونهای پاک هزاران شهید، پیروزی جبهه توحید بر جبهه طاغوت را رقم زدند و به تعبیر بسیاری از عالمان حقیقت بین، آروزی انبیاء الهی را محقق کردند. چهل سال از عمر این انقلاب گذشت، توطئه ها و نقشه‌ها و فتنه های شوم دشمنانِ جبهه حق روز به روز پیچیده‌تر و سهمگین‌تر شد و همه امکانات و تجهیزات خود را به کار گرفتند تا این انقلاب نو پا را ساقط و سرنگون کنند اما به اعجاز الهی و حضور و حمایت مردمی و رهبری‌های روشنگرانه و الهی امامین انقلاب همه نقشه‌ها و توطئه‌های آنان نقش بر آب شد و دشمنان ما هر روز ضعیف تر از گذشته شدند. این راز کلام بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه) بود که این انقلاب را «معجزه بزرگ الهی» و «تجلی حکومت الهی در روی زمین» می دانست.

مردم شریف و بیدار ایران با تحمل مشقت‌ها و سختی‌های فراوان و ناملایمت‌های بسیار و تحریم های ظالمانه و کمرشکن، چهل سال تا پای جان به پای این انقلاب ایستادند و امروز که انقلاب عزیز ما چهل ساله شده است پر شورتر از گذشته به حمایت همه جانبه از آن برخاسته‌اند و استقامت و عزم و اراده جدی خود را به دنیا نشان داده‌اند که در پی ایجاد تمدن بزرگ اسلامی و بر افراشتن پرچم آن بر فراز گیتی هستند.
در بخش دیگر این بیانیه گفته شده: در یک سال گذشته نیز دشمنان مستکبر ما از آمریکا و اسرائیل گرفته تا حکومت‌های مرتجع و وابسته آنها در منطقه تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا ما به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نرسیم ولی با همت مردم و اتکال به پروردگار، ما رسیدیم و ان شاءالله این مردم راهپیمایی 22 بهمن چهل سالگی انقلاب را قطعاً با شکوهتر از سال‌های گذشته برگزار خواهند کرد.
در پایان این بیانیه آمده است: مدیریت حوزه علمیه استان ضمن گرامی داشت ایام شهادت حضرت زهرای اطهر و با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان عزیزی که پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را رقم زدند و شهیدان عزیز دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم که همگی برای اعتلای کلمة الله و برای پیروزی جبهه حق و توحید، مجاهدانه جنگیدند و خون پاک خود را نثار کردند، از همه امت مقاوم، صبور و شهید پرور سراسر استان بوشهر و روحانیت معظم و اساتید و طلاب انقلابی حوزه های علمیه استان دعوت می‌کند تا همگی همگام با مردم قهرمان سراسر میهن اسلامی و با حمایت از رهبر عزیر و روشنگر انقلاب، حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) در راهپیمایی با شکوه بیست و دوم بهمن شرکت نموده و چهلمین سال پیروزی این انقلاب الهی را گرامی داشته و بار دیگر عزم و اراده خلل ناپذیر خود در دفاع از اسلام ناب محمدی و دفاع از جبهه توحید در مقابل جبهه کفر و طاغوت را به سراسر دنیا نشان دهیم.

مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر
21 بهمن ماه 1397

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار