فرمانده ناجا: مراسم ۲۲ بهمن باید با شکوه بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود

فرمانده نیروی انتظامی با تقدیر و تشکر از اقدامات خوب و منسجم صورت‌گرفته در طول ایام دهه فجر در سطح کشور، گفت: آمادگی ما بایستی بیش از پیش باشد و مراقبت‌های خود را افزایش دهیم تا ان‌شاءالله مراسم ۲۲ بهمن با شکوه بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.

کد مطلب: ۸۹۳۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده ناجا: مراسم ۲۲ بهمن باید با شکوه بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در قرارگاه امام علی ( ع) با تسلیت ایام شهادت حضرت زهراء ( س) و تبریک فرا رسیدن جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با درود بر روح بلند حضرت امام (ره) و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، مدافعان حرم و مدافعان وطن، گفت: از اقدامات خوب و منسجم صورت‌گرفته در طول ایام دهه فجر در سطح کشور تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: خداوند را شاکریم که با همت و روحیه جهادی و عشق به انقلاب و رهبری در بین تمامی پرسنل ناجا، کارها به خوبی صورت می‌گیرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: امسال مراسم ۲۲ بهمن از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و علت این است که چهلمین سالگرد انقلاب است و دشمنان به دنبال این بودند که ما جشن چهلمین سال را نبینیم و صحبت‌های رئیس جمهوری دیوانه آمریکا و سایر تحرکات نیز مزید بر علت بود.

سردار اشتری با اشاره به این مطلب که حضرت آقا (مقام معظم رهبری) از ابتدای سال با روشنگری‌ها و هدایت‌های خود این آمادگی را در کل کشور ایجاد کردند، گفت: فراخوان‌ها و درگیری‌های مرزی و… از جمله توطئه‌هایی بود که در خیلی از مواقع بحمدالله با هوشیاری و عنایت خداوند برطرف و خنثی شد.

فرمانده ناجا در ادامه گفت: آمادگی ما بایستی بیش از پیش باشد و مراقبت‌های خود را افزایش دهیم تا ان شاءالله مراسم ۲۲ بهمن با شکوه بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.

این مقام انتظامی تاکید کرد: همزمان با برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن، بحث انضباط بخشی و روان‌سازی ترافیک برای تسهیل در رفت‌وآمد مردم در اولویت دوم باشد.

فرمانده ناجا گفت: انعکاس زحمات پرسنل در برپایی باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن باید به‌صورت جامع و کامل انجام شود.
انتهای پیام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار