معاون پرورشی وتربیت بدنی اداره آموزش وپرورش منطقه شبانکاره گفت:

شهدای انقلاب اسلامی، جایگاه بلند و رفیعی نزد پروردگار دارند

شبانکاره ،بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش شبانکاره گفت : شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و وطن جایگاه بلند و رفیعی نزد پروردگار دارند زیرا آن ها با خداوند معامله کرده اند و یاوران دین خدا نزد پروردگار سربلند هستند.

کد مطلب: ۸۹۳۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
شهدای انقلاب اسلامی، جایگاه بلند و رفیعی نزد پروردگار دارند

سید علی محمدی ضمن تشکر از حضور سبز خانواده شهدا و حاضران در این یادواره گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هستیم و یاد و خاطره همه شهدای عزیز انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مردان شجاع دوره کنونی که همان مدافع حرم می باشند را گرامی می داریم.

محمدی بیان داشت: نسل جوان ما نیازمند الگوهای عملی و رفتاری است و شهدای والامقام که امنیت و استقلال کشور را حفظ نموده اند بهترین و برترین الگو محسوب می شوند و وظیفه دستگاه تعلیم و تربیت است که سیره شهدا را مطرح کند و این الگوها را به دانش آموزان معرفی نماید ضمن اینکه از همه نوجوانان وجوانان تقاضا دارم زندگی نامه ها و وصیت نامه های شهدا را مطالعه بفرمایند زیرا مطمئن هستم نکات بسیار ارزشمندی در این نوشته های ارزشمند نهفته است.

وی در ادامه اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و وطن جایگاه بلند و رفیعی نزد پروردگار دارند زیرا آن ها با خداوند معامله کرده اند و یاوران دین خدا نزد پروردگار سربلند هستند.

درادامه حجت الاسلام زرسنج با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا گفت: هر مجلسی که به یاد و نام شهدا برگزار شود سراسر نور و برکت است و ما بایستی چشم دل خود را روشن کنیم تا بتوانیم جز رهروان شهدا قرار گیریم.

در پایان جلسه با اهدا هدایا از خانواده شهدا قدردانی به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار