افتتاح مدرسه بیست و یک کلاسه صدف دو درشهریار

شهریار(پانا) - مدرسه بیست و یک کلاسه صدف دو در شهرک صدف شهریار با حضور استاندار تهران ، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، ائمه جمعه ، فرماندار شهریار ، نماینده مردم شهریار،قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، و مسئولین استانی و شهرستان افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۹۳۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه بیست و یک کلاسه صدف دو درشهریار

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حاشیه این مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور استاندار تهران و مسئولان استانی و شهرستان در این مراسم ، درخصوص ساخت و افتتاح این آموزشگاه اظهار کرد: این آموزشگاه از محل تعهدات شهرداری شهریار و با نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان تهران مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمد صیدلو در خصوص فضای آموزشی این مدرسه تصریح کرد: ساخت این مدرسه در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع، گنجایش تحصیل تعداد ششصد و پنجاه دانش آموز در بیست و یک کلاس را دارد و با اعتباری بالغ بر حدودپنجاه میلیارد ریال از محل تعهدات شهرداری شهریار که در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار به تصویب رسید، افتتاح و آماده استفاده دانش آموزان این منطقه شده است.

او بیان کرد: این مدرسه از روزهای آینده قابل استفاده برای دانش‌آموزان شهرک صدف شهریار خواهد بودو امید است که بتوانیم با مشارکت در ساخت مدارس در شکوفایی ایران اسلامی کوشا باشیم.

شهرداری شهریار متعهد گردیده طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش استان تهران هشت مدرسه را در سال نود وهشت با نظارت معاونت فنی و عمرانی استانداری تهران ساخته و تحویل آموزش و پرورش شهریار نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار