افتتاح مدرسه حکیم نظامی گنجوی در شهریار

شهریار(پانا) - با حضور مدیرکل فنی و عمرانی استانداری تهران ، فرماندار شهریار ، نماینده مردم شهریار،قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی ، مدیر آموزش و پرورش شهریار ، شهردار و اعضای شورای شهر شاهد شهر مدرسه 9 کلاسه حکیم نظامی گنجوی واقع در شهرک لاله شاهد شهر شهریارافتتاح شد.

کد مطلب: ۸۹۲۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه حکیم نظامی گنجوی در شهریار

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریاراظهار کرد: این آموزشگاه با هزینه دولتی از محل ارزش افزوده توسط فرمانداری شهریار و شهرداری شاهد شهر و اداره کل نوسازی مدارس استان تهران مورد بهره برداری قرار گرفت.

مجید پارسا در خصوص فضای آموزشی این مدرسه افزود: ساخت این مدرسه که از اوایل سال نود وهفت آغاز شده بود، در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع، گنجایش تحصیل تعداد دویست و هفتاد دانش آموز در ۹ کلاس را دارد و با اعتباری بالغ بر حدود شانزده میلیارد تومان از محل مبالغ ارزش افزوده که در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار به تصویب رسید، افتتاح و آماده استفاده دانش آموزان این منطقه شده است.

اوبیان کرد: این مدرسه از روزهای آینده قابل استفاده برای دختران شهرک لاله در یک شیفت مجزا خواهد بودو امید است که بتوانیم با مشارکت در ساخت مدارس در شکوفایی ایران اسلامی کوشا باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار