استقرار آمبولانس و اتوبوس آمبولانس‌های اورژانس در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن

تهران (پانا) - رئیس سازمان اورژانس کشور گفت در مجموع، حضور 7 هزار نیروی کادر فوریت‌های پزشکی، 5500 آمبولانس و 64 اتوبوس آمبولانس در مسیرهای راهپیمایی روز 22 بهمن پیش‌بینی شده است.

کد مطلب: ۸۹۲۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
استقرار آمبولانس و اتوبوس آمبولانس‌های اورژانس در مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، پیرحسین کولیوند درباره تمهیدات سازمان اورژانس برای خدمت‌رسانی به مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن، اظهار کرد: طی برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده، آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس‌های اورژانس با نظم و فاصله معینی، تمامی مسیرهای راهپیمایی را پوشش داده و امکانات اورژانس در این مسیرها مستقر است.

رئیس سازمان اورژانس کشور افزود: همچنین، اتوبوس آمبولانس‌ها و آمبولانس‌ها مجهز به امکانات اولیه امدادی و کادر فوریت‌های پزشکی هستند.

وی با بیان اینکه در روز 22 بهمن، 41 فروند بالگرد در سراسر کشور آمادگی خدمات‌رسانی در مواقع اضطرار و بحرانی به هموطنان را دارند، تصریح کرد: با توجه به جمعیت و ترافیک مخصوصا در کلانشهرها، 330 دستگاه موتور آمبولانس نیز آماده ارائه خدمات بوده و در مسیرهای راهپیمایی مستقر خواهند شد.

کولیوند گفت: در مجموع، حضور 7 هزار نیروی کادر فوریت‌های پزشکی، 5500 آمبولانس و 64 اتوبوس آمبولانس در مسیرهای راهپیمایی روز 22 بهمن پیش‌بینی شده که مانند هرسال، به مردم خدمات اورژانسی ارائه خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار