پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت فرارسیدن سالگرد حماسه 22 بهمن

بوشهر(پانا)_مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد حماسه 22 بهمن پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۹۲۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت فرارسیدن سالگرد حماسه 22 بهمن

به گزارش روابط عمومی آمورش و پرورش استان بوشهر : متن پیام ناصر کرمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان به شرح زیر است:

به نام خدا

بهمن ماه خروش و قیام وحماسه، ماه پیروزی اراده جمعی بر سلطه و خود کامگی­های خودخواهانه و ماه استیلای ایمان بر هیمنه طاغوت است.

ماهی که نشان داد اسلامیت و جمهوریت به مثابه دو بال پرواز میتوانند انقلابی را رقم زنند که دست خدا را از آستین مردم بیرون بکشد و نوید بخش رهایی شود.

حماسه انقلاب اسلامی ایران چنان طنینی در دنیا ایجاد کرد که استثمارشدگان جهان آرمان­های خود را در این جنبش مردمی متبلور می­دیدند.

اینک به یمن چهار دهه پایمردی این ملت مومن و مخلص که چنان حماسه سترگی را رقم زد و به پاسداشت نام و یاد حضرت روح الله که پیشتاز چنین انقلاب معنوی عظیمی بود روا و سزاست که بار دیگر بیاییم و فریاد استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را از گلوی همه ایرانیان غیرت مند بشنویم وسزاست که به دنیای دنی استکبار که جز به انقیاد همه ملت­های مستقل جهان راضی نمیشوند بگوییم همچنان ایستاده ایم.

این جانب به نمایندگی از جامعه ی فرهنگیان فرهیخته استان حماسه ساز بوشهر با تبریک پیروزی شکوهمند انقلاب آزادی خواهانه ایران اسلامی از همه همکاران شریف خویش دعوت میکنم تا با شرکت در راهپیمایی روز ملی 22 بهمن بار دیگر حقانیت آن آرمان ها را فریاد آوریم.

باشد تا کج اندیشان داخلی وخارجی با خروش مردم سالاری دینی منزوی و متنبه شوند.

ناصر کرمی

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار