بیانیه دانش ­آموزان و فرهنگیان شهر تهران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن 1397

تهران (پانا) - شعار ارزنده و متعالی « افتخار به گذشته ؛ امید به آینده » ماهیت انقلاب شکوهمند اسلامی است که در مواجهه با فراز و فرودهای دشوار چهل ساله، علیرغم همه ناملایمات بین­المللی ، سربلند و پرشکوه ، مسیر رستگاری و تعالی را می­پیماید. انقلابی که سرمشق همه ملل مظلوم دنیا گردیده و الگوی انقلاب­های منطقه ­ای و جهانی شده است.

کد مطلب: ۸۹۲۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه دانش ­آموزان و فرهنگیان شهر تهران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن 1397

آموزش و پرورش شهر تهران با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب ، مردم شریف و فرهنگیان فرهیخته را به شرکت در راه‌پیمایی با شکوه بیست و دوم بهمن فراخواند.

«بیانیه دانش ­آموزان و فرهنگیان شهر تهران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن 1397»

برگزاری جشن چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، افتخار دیگری است که نظام مقدس جمهوری اسلامی با وحدت کلمه و درایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و حضور پرشور مردم و فرهنگیان فرهیخته در عرصه ­های مختلف اجتماعی- فرهنگی به نمایش گذاشته ، حقانیت ملت شجاع و غیور ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشانده است.

شعار ارزنده و متعالی « افتخار به گذشته ؛ امید به آینده » ماهیت انقلاب شکوهمند اسلامی است که در مواجهه با فراز و فرودهای دشوار چهل ساله، علیرغم همه ناملایمات بین­المللی ، سربلند و پرشکوه ، مسیر رستگاری و تعالی را می­پیماید. انقلابی که سرمشق همه ملل مظلوم دنیا گردیده و الگوی انقلاب­های منطقه ­ای و جهانی شده است.

دست­یابی به امنیت، آرامش، سلامتی و سعادت دنیوی و اخروی، ثمره چهل سال همراهی بین مردم عزیز ایران اسلامی و دولتمردان و مسئولین تلاشگر انقلاب اسلامی است و عرصه­های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و زیستی دستخوش اهتمام ستودنی ایرانیان گرانقدر امروز است.

به برکت خون شهدای گرانقدر و به مدد حضور ذی قیمت ایثارگران، جانبازان و همه خدمتگزاران انقلاب اسلامی و مردم غیور ایران پهناور، در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسیر سرسبز انقلاب اسلامی با شتابی افزون تر به سوی تعالی و پیشرفت در چشم اندازی درخشان پیش خواهد رفت.

در آستانه راهپیمایی میلیونی 22 بهمن 1397 در سالی که همزمان با چهلمین سالِ افتخار به دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و با امید به آینده، دهه فجری متفاوت شکل گرفته است، دانش­ آموزان و فرهنگیان شهر تهران نیز همراه، همگام و همدل با همه مردم عزیز ایران سرفراز با شرکت در این جشن ملی با آرمان­های امام راحل(ره) تجدید بیعت نموده و با شعار « وحدت و همدلی » ، « عزت و افتخار » و « تلاش و کوشش » اوج شکوه و همدلی را به نمایش می گذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار