مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان:

پیشتازان سفیران انقلاب هستند

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان در همایش محوری یاوران انقلاب در شهرستان زهک گفت: پیشتازان سازمان دانش آموزی سلسله برنامه هایی تحت عنوان چهل سال پیشتازی را در آستانه ی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در دهه ی فجر برگزار کرده اند که همایش یاوران انقلاب یکی از این برنامه هاست .

کد مطلب: ۸۹۲۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
پیشتازان سفیران انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار پانا، داود صیاد اظهار کرد: سند تحول بنیادین به عنوان یکی از مهم ترین اسناد بالا دستی در نظام تعلیم و تربیت از دانش آموزی که دوره تحصیلات دوازده ساله ی عمومی را به پایان می رساند انتظاراتی دارد که بخش اعظمی از این انتظارات با اهداف و منش های فعالیت های سازمان دانش آموزی یکسان است.

او با اشاره به اینکه در سازمان دانش آموزی به دنبال کشف و ارتقاء استعداد ها برای تربیت اجتماعی دانش آموزان هستیم خاطر نشان کرد : همایش یاوران انقلاب اسلامی در سازمان دانش آموزی نمایشی از مهارت های تشکیلاتی است تا در مواقع ضروری یاوران انقلاب با آموزش های تشکیلاتی که دیده اند کمک حال جامعه باشند .

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان یاوران انقلاب را سفیران انقلاب اسلامی دانست و گفت : پیشتازانی که در سلسله برنامه های چهل سال پیشتازی به معلوماتی در زمینه انقلاب اسلامی ، اهداف ، مخاطرات و رفع شبهات دست پیدا می کنند به عنوان یک سفیر وظیفه دارند تا نسبت به انتقال این معلومات به سایرین اقدام کنند .

صیاد یاور انقلاب را دارای ویژگی های خاصی خواند و بیان کرد : یک یاور انقلاب با مطالعه و کتاب خوانی الفت دیرینه ای دارد ، از مسائل روز آگاه است و نسبت به اتفاقات پیرامون با حضوری به موقع واکنش نشان می دهد .

او افزود : اینکه نوع حکومت در انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی است به این معنی است که مردم در تمامی ارکان تصمیم گیری سهیم هستند و با رای خویش افرادی که برای اداره ی کشور مناسب می دانند را انتخاب می کنند .

مدیر سازمان دانش آموزی استان بیان کرد : یاور اصلی انقلاب از مسئولی که در هر جایگاه انتخاب نموده مطالبات همراه مطالعه در فضایی به دور از تنش و سهم خواهی دارد .

صیاد ضمن تقدیر از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان زهک اظهار داشت : پیشتازان این شهرستان در برنامه های مختلف همواره نمایش قدرتمندی از توانمندی های خود را ارایه می کنند که نمونه ی آن کسب رتبه ی دوم کشوری در جشنواره مهارت های تشکیلاتی توسط تیم مخابره با پرچم و جهت یابی شهرستان زهک بوده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار