راهپیمایی 22 بهمن در سیستان و بلوچستان آغاز شد

زاهدان(پانا)- همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با فریاد‌های بلند استکبارستیزی مردم پرشور، انقلابی و ولایتمدار شیعه و سنی سیستان و بلوچستان از لحظاتی پیش در زاهدان و نقاط مختلف این استان آغاز شد.

کد مطلب: ۸۹۲۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی 22 بهمن در سیستان و بلوچستان آغاز شد

مردم همیشه در صحنه زاهدان همزمان با سراسر کشور همچون سالهای گذشته به تکیلف شرعی خود عمل کرده و شیعه و سنی در کنار هم با مشت های گره کرده، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی خصوصا آمریکا و اسرائیل غاصب به گوش جهانیان رساندند.

مرم استان همگام با سایر هموطنان همیشه در صحنه ایران اسلامی و در هنگامه ای که تلاش‌های خصمانه‌ی استکبار جهانی و ایادی دست نشانده شان در منطقه با وضع تحریم‌های یکجانبانه و ظالمانه در جهت نامیدی ملت بزرگ ایران اسلامی، راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه و عظمت خاص آغاز کردند.
همزمان با یوم الله 22 بهمن، راهپیمایی گسترده اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه‌ی سیستان و بلوچستان با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و نشان دادن اقتدار ایران اسلامی در صحنه جهانی در بیش از 50 نقطه جمعیتی شهری و روستایی این استان با شکوه خاصی آغاز شد.
مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان بار دیگر با سردادن شعارهایی با مضامین وحدت، استکبارستیزی، دفاع از مظلومان عالم و حمایت همه جانبه از رهبر معظم انقلاب و دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همنوا با ملت ایران، حماسه‌ای از عزت و اقتدار ایران و ایرانی را به نمایش گذاشتند.
راهپیمایی 22 بهمن همراه با اجرای برنامه های مختلف هنری، سرود، جمع خوانی حماسی و نواختن موزیک نظامی از میدان آزادی زاهدان آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار