پانا گزارش می دهد:

22 بهمن امید مستضعفان‌جهان است / لزوم پایبندی به آرمان‌های عظیم انقلاب

زاهدان (پانا) - فرهنگیان و دانش‌آموزان زاهدانی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در گفت و‌گو با خبرنگار‌پانا، انقلاب‌اسلامی را امید مستضعفان‌جهان دانستند.

کد مطلب: ۸۹۲۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
22 بهمن امید مستضعفان‌جهان است / لزوم پایبندی به آرمان‌های عظیم انقلاب

به گزارش خبرگزاری پانا سیستان و بلوچستان، احمد میر از فرهنگیان شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به فرجام حقیقی رسید که ملت ایران زیر یوغ ایادی استکبار از ابتدایی ترین آزادی ها هم بی بهره بودند.

او افزود: روشنفکران در کنار سیل خروشان ملت ایران در آگاهی بخشی به جامعه نقش بی بدیلی از خود برجای گذاشتند و به همین دلیل وظیفه ی روشنفکران و قشر آگاه جامعه در شرایط فعلی بسیار حساس است.

میر با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از هر حیله ای برای ضربه به نظام استفاده می کنند خصوصا تحریم‌های یک جانبه و ظالمانه ایران عزیز، خاطر نشان کرد: هوشیاری مردم فهیم ایران اسلامی در مواجه با چنین توطئه هایی نخ نمایی بیش از پیش احساس می شود.

محسن نارویی از دانش آموزان متوسطه دوم شرکت کننده در این راهپیمایی در گفت وگو با خبرنگار پانا اضهار کرد: نگاهی به وضعیت زیر ساخت های استان نسبت به قبل از انقلاب اسلامی خود برکات این انقلاب را نشان می دهد.

او با اشاره به اینکه در خصوص میزان سواد، سیستان و بلوچستان در قبل از انقلاب اسلامی وضعیتی بسیار تأسف بار داشته است گفت: خوشبختانه و به برکت انقلاب اسلامی در همه ی روستاهای استان مدرسه دایر است.

نارویی توجه به استان را مهم توصیف کرد و گفت: با آنکه انقلاب اسلامی برکات بسیاری را به این استان اهدا نموده است اما در برخی موارد نیازمند آن هستیم که توجه بیشتری به این استان صورت گیرد.

سجاد پودینه از دیگر فرهنگیان شرکت کننده در این مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی، ادامه دهنده ی مسیری بود که پیامبر اسلام و اهل بیت به ویژه امام حسین(ع) در راه برپایی حاکمیت اسلامی و گسترش عدالت، تقوا، سعادت و رستگاری در پیش گرفته اند.

او انقلاب اسلامی را انقلاب مستضعان و پا برهنگان توصیف کرد و گفت: اشرافیت در این انقلاب جایگاه محسوسی نداشت و به همین دلیل انقلاب اسلامی را امید مستضعفان جهان نام نهاده اند.

پودینه تأکید کرد: پیروی از آرمان های انقلاب اسلامی در سایه توجه جدی به ولایت فقیه به عنوان رکن اصلی و ضامن بقای این نظام و انقلاب ما را در مسیر اصلی پیشرفت قرار می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار