سه کشته و هشت زخمی در جاده های کاشان

کاشان ( پانا) - رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: دو حادثه رانندگی تعطیلات آخر هفته در جاده های منتهی به کاشان سه کشته و هشت مصدوم برجای گذاشته است.

کد مطلب: ۸۹۲۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
سه کشته و هشت زخمی در جاده های کاشان

به گزارش پانا کاشان به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس کاشان، دکتر حسین ریاحی اظهار کرد: در اثر برخورد دو دستگاه خودرو تیبا و پژو در جاده کاشان به برزک، بعد از روستای بارونق سه نفر از سرنشینان کشته و شش نفر دیگر زخمی شدند.

وی افزود: بعد از تماس مردمی با مرکز ارتباطات 115 در عصر شنبه بیستم بهمن ماه مبنی بر تصادف دو خودرو، کارشناسان فوریتهای پزشکی به وسیله پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و پس از بررسی صحنه، مصدومان این حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کردند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه سه نفر از سرنشینان شامل دو مرد و یک نوزاد دختر در لحظه های اولیه جان خود را از دست داده و حال مصدومان منتقل شده نیز نسبتاً نامساعد گزارش شده است.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در حادثه دوم نیز گزارش واژگونی و سقوط یک دستگاه پراید به داخل دره در جاده خنب به کاشان بود که کارشناسان این مرکز همراه با دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

ریاحی افزود: مصدومان این حادثه نیز دو جوان ۱۷و ۱۹ ساله بودند که پس از اقدامات درمانی مناسب به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کردند ولی حال مجروحان این اتفاق نیز نسبتا نامساعد گزارش شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار