افتتاح دارالقرآن مبین منطقه 1 شهر تهران

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دارالقرآن مبین منطقه 1 شهر تهران افتتاح گردید.

کد مطلب: ۸۹۲۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح  دارالقرآن مبین منطقه 1 شهر تهران

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه افزود: قرآن راه سعادت و نجات بشر از گمراهی است و هرچه در مسیر قرآن انجام شود سرمایه گذاری برای آینده ای روشن است.

کریمی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی در شهر تهران توسعه کمی و کیفی فعالیت های قرآنی و دارالقرآن ها می باشد که خوشبختانه این امر با اهتمام جدی کارشناسان مناطق و اداره کل در حال پیگیری می باشد.

حسینی فر رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل نیز به این نکته اشاره کرد که راه سعادت انسان ها از سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز می گذرد و دارالقرآنها مکان امنی برای آموزش و تربیت دانش آموزان به شمار می رود و باید تلاش کنیم در جهت ارتقاء سطح کیفی آنها با جدیت پیش رویم.

در ادامه این مراسم معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه نیز ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان افزود: آموزش و پرورش در این راستا فعالیت های گسترده ای را انجام داده و با برگزاری کلاس های قرآنی و مسابقات مختلف به گرایش دانش آموزان به قرآن و تعالیم الهی کمک شایانی کرده است.

وی در پایان به بیان اهداف دارالقرآن، وظایف کلی دارالقرآن، چشم انداز های دارالقرآن در قالب سه دوره کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت پرداخت، و گفت: دارالقرآن کریم آموزش و پرورش بهترین مکان برای آموزش و فعالیت های قرآنی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار