مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد از دانش آموزان و فرهنگیان برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد

پانا (یاسوج) - مدیر سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با صدور پیامی خواستار حضور گسترده دانش آموزان و فرهنگیان در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن شد.

کد مطلب: ۸۹۲۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد از دانش آموزان و فرهنگیان  برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد

سید نظام مرادی، با دعوت از مربیان فرهنگی، همکاران سازمان دانش آموزی، دانش آموزان پیشتاز و اولیاء آنان، برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تاکید کرد: انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای رهبری بودکه می‌خواست رهاننده‌ مردم از بند استبداد و استعمار وتامین کننده حقوق اساسی،کرامت وحرمت آنها باشد.

در متن پیام ایشان آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَالْفَجْرِ ﴿۱﴾ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿2﴾

ایام‌الله دهه فجر یاد‌آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام کرده و از خون جوانان خویش مزرعه دین را آبیاری کردند.

22بهمن نیز روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستادند.

حضور پرشور و شعور مردم در این روز نمادی از وحدت و انسجام ملی است، این وحدت و همبستگی سرمایه اجتماعی ارزشمندی است که حاصل و ثمره سالها مبارزات و مجاهدت های حق طلبانه مردم بزرگ ایران است.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام شهیدان (ره) و شهدای والامقام، از تمامی همکاران بزرگوارم به ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان عضو تشکل پیشتازان سراسر استان دعوت می کنم تا ضمن تجدید بیعت با آرمان های مقدس حضرت امام خمینی (ره) و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبعیت همه جانبه از رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) ،همراه با ملت شریف ایران اسلامی با حضور پرشور، فعال و شاداب تر از همیشه خویش در راهپیمایی عزت آفرین یوم الله 22 بهمن ، با خلق حماسه ای عظیم در این روز به یاد ماندنی ،بار دیگراقتدار و شکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.


فجرآفرینان ! عزت وبزرگی تان جاودان ، گام هایتان استوار

سید نظام مرادی

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار