بیانیه فرهنگیان و دانش آموزان استان زنجان برای حضور گسترده درراهپیمایی یوم ا...بیست ودوم بهمن

زنجان (پانا) - بیانیه مشترک اداره کل آموزش وپرورش،سازمان دانش آموزی ،اتحادیه انجمن های اسلامی وبسیج دانش آموزی استان زنجان ،درخصوص شرکت گسترده فرهنگیان و دانش آموزان استان درراهپیمایی یوم ا...بیست و دوم بهمن ماه صادر شد.

کد مطلب: ۸۹۲۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه فرهنگیان و دانش آموزان استان زنجان برای حضور گسترده درراهپیمایی یوم ا...بیست ودوم بهمن

بسم ا... الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری: (بیست و دوم بهمن روز تجدید عهد با اسلام، انقلاب و ادامه راه روشن امام خمینی(ره) است.)

آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر بر مردم ایران و دوستداران و شیفتگان انقلاب اسلامی در سراسر جهان مبارک باد.

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و همدلی و همراهی ملت رشید و فداکار ایران در این مسیر الهی با نثار خون بهترین جوانان برای به ثمر رسیدن این درخت نوپا ،همچون معجزه ای کم نظیر بر تارک تاریخ ایران اسلامی می درخشد.

امام خمینی(ره) که از پانزده خرداد 42 تا 22 بهمن 57 همه سختی ها و آوارگی ها را تحمل کردند تا اسلام ناب محمدی (ص) در یک نظام دینی تجلی یافته و حکومت طاغوت در این کشور برچیده شود و با پایه گذاری و تثبیت قانون اساسی جمهوری اسلامی و اصل گران سنگ ولایت‌ فقیه،با نگاهی عمیق و هوشیارانه، راه نفوذ سلطه گران را بر این کشور تا ابد سد نمودند.

اکنون 39سال پرافتخار از آن خاطره شیرین و به یاد ماندنی سپری شده و پایه ها و ارکان نظام اسلامی مستحکم گردیده و آن نهال به درختی تناور و پرثمر تبدیل شده است. انقلاب اسلامی ایران با داشتن ویژگی های ممتاز و بی بدیل در عرصه های مختلف، یک قدرت بی نظیر را در ایستادگی و مقابله با دشمنان فراهم کرده است که این امر نشأت گرفته از روحیه معنوی و اسلام خواهی و مقاومت و ایثار ملت بزرگ ایران است .ملت ما در سایه صبر و پایمردی به دستاوردهای عظیمی در عرصه های هسته ای، هوافضا، نانو و دیگر فناوری های جدید دست یافته و توانسته است یک الگوی مطلوب را برای ملت های دنیا ارائه نماید .

در دهه فجر امسال که به فرموده رهبر معظم انقلاب به سال حمایت از کالای ایرانی مزین گردیده، طلیعه پیروزی کشورهای مسلمان منطقه با الهام از انقلاب اسلامی ایران، علیه تروریسم بین المللی و صهیونیسم بارقه امید را در دل مستضعفین جهان بیش از پیش پر فروغ تر کرده است، به طوری که رویش‌های آن در جهان اسلام و در بین مستضعفان جهان به ظهور رسیده و همچون خاری در چشم شیطان بزرگ خود نمایی می کند.

در همین راستا ما دانش آموزان و فرهنگیان استان زنجان در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،با حضور در راهپیمایی بزرگ22بهمن، همدل و همراه با ملت قهرمان ایران، ضمن تجدید میثاق با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وآرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر،باردیگرباحضورحماسی خود،برگ زرین دیگری رادرتاریخ ایران اسلامی ثبت کرده ودگربار چشم طمع دشمنان کینه توز و فریب خوردگان آنان را کور و امیدشان را ناامید خواهیم نمود. انشاءا...

اداره کل آموزش و پرورش و تشکل های دانش آموزی استان زنجان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار