ماجرای همکاری برزو ارجمند با جواد رضویان

تهران (پانا) - برزو ارجمند در مراسم اکران فیلم «زهرمار» ساخته جواد رضویان در پردیس سینمایی چارسو، درباره نحوه حضورش در این فیلم توضیح داد.

کد مطلب: ۸۹۲۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
ماجرای همکاری برزو ارجمند با جواد رضویان

به گزارش ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، مراسم اکران فیلم سینمایی «زهرمار» نخستین ساخته سینمایی سیدجواد رضویان عصر روز پنجشنبه 18 بهمن با حضور عوامل فیلم در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

در ابتدای این مراسم و پیش از شروع نمایش فیلم، جواد نوروزبیگی تهیه کننده «زهرمار» ضمن خوشامدگویی به حاضران در سالن گفت: «امیدوارم تا زمان شروع اکران فیلم، سالن نمایش نیز شلوغ‌تر شود به دلیل آنکه الان ساعت مناسبی نیست اما چاره‌ای نداریم. فیلمی که تقدیم حضورتان می‌شود نخستین فیلم آقای رضویان است، ایشان واقعا حالشان بد بود و عذرخواهی کردند، خیلی دوست داشتند که امروز و در این مراسم حضور داشته باشند و با شما دیدار کنند.»

او ادامه داد: «امیدوارم که از فیلم خوشتان بیاید، ما همه تلاش‌مان را کرده‌ایم، آقای رضویان کارگردان، آقای‌ پیمان عباسی نویسنده، برزو ارجمند بازیگر، رضا خسروی آهنگساز، آقای درخشان سرمایه گذار و... همه تلاش کردند تا این فیلم اثر خوبی باشد و امیدوارم که از آن لذت ببرید.»

در ادامه برزو ارجمند یکی از بازیگران فیلم «زهرمار» نیز با ابراز خشنودی از حضورش در این مراسم، بیان کرد: «بسیار خوشحالم که اینجا هستم، در این فیلم نقش خیلی کوتاهی دارم و بسیار هم اتفاقی قرار شد در «زهرمار» بازی‌ کنم، زنگ زدم به جواد رضویان که تولدش را تبریک بگویم، پیشنهاد بازی در این فیلم را به من داد و من هم پذیرفتم.»

رضا خسروی آهنگساز «زهرمار» نیز در بخش دیگر این مراسم درباره حضورش در فیلم «زهرمار» گفت: «این فیلم دومین همکاری‌ام با آقای رضویان و نخستین همکاری‌ام با آقای نوروزبیگی است. سعی کرده‌ایم تمامی نت های موسیقی این فیلم با تصاویر و صحنه های آن همسان باشد و امیدوارم که موسیقی به گوش تان خوش بیاید.»

در ادامه نیز سایر عوامل این فیلم ضمن ابراز خشنودی از حضورشان در این مراسم، از حاضران در سالن قدردانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار