همزمان با ایام فاطمیه؛

اجتماع «نوگلان فاطمی» در قزوین برپا شد

قزوین (پانا) - همزمان با ایام فاطمیه و برای نخستین بار طرح «نوگلان فاطمی» با اجتماع بیش از 200 دانش آموز پسر در امامزاده حسین قزوین انجام گرفت.

کد مطلب: ۸۹۲۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
اجتماع «نوگلان فاطمی» در قزوین برپا شد

200 دانش آموز پسر شهر اقبالیه در قالب دسته های عزاداری و در چارچوب پویش «نوگلان فاطمی» در امامزاده حسین(ع) قزوین اجتماع کردند و در سوگ شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به عزاداری پرداختند.
در این برنامه، نوجوانان دانش آموز مداحی کردند و «نوگلان فاطمی» با سیره و زندگی ائمه اطهار (ع) و ویژگی های حضرت فاطمه زهرا (س) آشنا شدند.
در حاشیه این اجتماع علی کمندی مبلغ طرح «نوگلان فاطمی» در گفتگو با خبرنگار پانا قزوین، اظهار کرد: دانش آموزان یک ظرفیت عظیم در کشور هستند که وظیفه آموزش و پرورش آن ها به ما سپرده شده است و ما موظف هستیم آن ها را با سیره و سبک زندگی ائمه اطهار (ع) آشنا کنیم و از همین دوران دانش آموزی آن ها را در مسیر الهی رهنمون سازیم.
این فعال حوزه فرهنگی افزود: ما باید به گونه ای عمل کنیم که علاقه و محبت ائمه اطهار (ع) در دل این دانش آموزان قرار گیرد و انشاالله این نوگلان فاطمی در آینده جزو مروجان فرهنگ اصیل اسلامی باشند.
کمندی با اشاره به اینکه پویش «نوگلان فاطمی» در راستای تحقق همین اهداف دنبال می شود، گفت: این طرح برای نخستین بار در استان قزوین انجام گرفته است و امیدواریم در سالهای آینده نیز بتوانیم این طرح را به صورت گسترده تر پیگیری و دنبال کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار