با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد؛

آئین گشایش مرکز رفاهی آموزشی فرهنگیان رباط کریم

رباط‌کریم (پانا) - صبح امروز آئین افتتاحیه مرکز رفاهی آموزشی فرهنگیان رباط کریم با حضور علی اللهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در رباط کریم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۲۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
آئین گشایش مرکز رفاهی آموزشی فرهنگیان رباط کریم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران صبح امروز آئین افتتاحیه مرکز رفاهی آموزشی فرهنگیان رباط‌کریم با حضور علی اللهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، کریمی‌فر مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، فرماندار رباط کریم، یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و جمعی از خیرین و مسئولین آموزش و پرورش رباط کریم برگزار شد.

بر اساس همین گزارش، این مرکز که به وسعت 2 هزار و 500 مربع و زیربنای 650 متر مربع می‌باشد در سال 1396 بازسازی شده و به عنوان مرکز رفاهی آموزشی با 7 سوئیت میهمان، یک سوئیت مدیریت، نمازخانه و انبار آماده ی بهره‌برداری می باشد.

گفتنی است، زمین این مرکز توسط خیر محترم، علی خجسته‌کیا به آموزش و پرورش اهدا شد و از محل اعتبارات دولتی و کمک دیگر خیرین و نیز شورای نظارت مدارس غیر دولتی بازسازی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار