مسابقه کتابخوانی جشنواره«فجر چهلم» تمدید شد

تهران (پانا) - دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی انتشارات مدرسه به دلیل استقبال گسترده مخاطبان از کتاب«امام خمینی» تا پایان بهمن ماه 97 تمدید شد.

کد مطلب: ۸۹۲۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه کتابخوانی جشنواره«فجر چهلم» تمدید شد

به گزارش روابط عمومی انتشارات مدرسه، « فجر چهلم» عنوان جشنواره‌ای است که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران توسط انتشارات مدرسه در حال برگزاری است. این جشنواره شامل مسابقه کتابخوانی، نمایشگاه‌های کتاب استانی، طرح تجهیز کتابخانه‌های مدارس، جشنواره فروش فروشگاه‌ها و... است که از 19 دی ماه آغاز شده و قرار بود تا 22 بهمن ماه ادامه داشته باشد اما به دلیل استقبال مخاطبان و مدارس، جشنواره تا پایان بهمن ماه سال جاری تمدید شده است.
بنابراین گزارش: دور دوم مسابقه کتابخوانی انتشارات مدرسه که یکی از طرح های جشنواره است بر اساس کتاب «امام خمینی» نوشته امیر‌حسین فردی اختصاص دارد که فراز و فرودهای زندگی امام خمینی (ره)، معمار بزرگ انقلاب به شکل داستانی در آن روایت شده است.
برندگان نهایی در هفته اول اسفندماه به قید قرعه و کسب امتیاز انتخاب خواهند شد. توضیحات کامل نحوۀ شرکت در مسابقه و اطلاعات مورد نیازجشنواره فجر چهلم در سایت www.madresehpub.ir قابل دسترسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار