نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی : بصیرت،سرمایه ارتش اسلامی

بیرجند (پانا ـ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بصیرت را سرمایه ارتش جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت:این اسلحه ای که در دست نیروهای نظامی اسلامی قرار دارد ابزاری برای جابجاکردن بصیرت ها است.

کد مطلب: ۸۹۲۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  : بصیرت،سرمایه ارتش اسلامی

سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با فرمانده و کارکنان نیروی هوایی ارتش مستقر در استان به مناسبت بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با بنیان گذار انقلاب اسلامی گفت: بصیرت شاخصه اصلی ارتش اسلام است.

او خطاب به کارکنان ارتش افزود: قدر افتخاری که نصیبتان شده است را بدانید، خداوند شما را حفظ کند زیرا حافظ ارزش‌های دینی، الهی و انسانی هستید و خدا شما را آفریده که خار چشم دشمنان و ستمگران باشید.

آیت الله سید علیرضا عبادی با بیان اینکه از بزرگترین آسیب‌هایی که به جهان اسلام رسیده بی بصیرتی عده‌ای از افراد بوده است، گفت: زمانی که انسان در صحنه حق و باطل قرار می‌گیرد باید انتخاب و ایستادگی کند و این مهم نیاز به بصیرت دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان اسلام از همان ابتدای انقلاب تاکنون تهدید‌های خود را آغاز کرده اند، افزود: زمانی که نیروی هوایی با امام راحل بیعت کرد احتمال شکنجه‌ ها بسیار بود اما چون حق را تشخیص دادند از هیچ چیز نترسیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار