بهترین‌های تلویزیون در جشنواره جام جم

مردم به برنامه های تلویزیون رای می‌دهند

تهران (پانا) - زمان برگزاری آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی جام جم به دلیل حجم بالای آثار ارسالی شبکه ها و مراکز تولید برنامه تغییر کرد.

کد مطلب: ۸۹۲۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
بهترین‌های تلویزیون در جشنواره جام جم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، با توجه به افزایش بیش از دو برابری کمیسیون های تخصصی و استقبال گسترده برنامه سازان شبکه ها و حجم بالای آثار ارسال شده هیئت های انتخاب، به کمیسیون‌های ده گانه، بسیاری از کارشناسان و اعضای شورای سیاست گذاری برای پرهیز از تعجیل در داوری آثار، خواستار اختصاص زمان و فرصت بیشتر برای بررسی دقیق تر آثار ارسالی شدند.

بنابراین گزارش، پس از این پیشنهاد و موافقت رییس جشنواره، زمان برگزاری مراسم اختتامیه به نیمه دوم اسفند ماه 97 تغییر یافت.

گفتنی است سال گذشته جشنواره تلویزیونی جام جم در چهار گروه به رقابت برنامه سازان اختصاص یافته بود و امسال این میزان به ده گروه افزایش یافته است.

پیش از این قرار بود پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی جام جم هفتم اسفندماه برگزار شود.

مردم چطور به برنامه های تلویزیون رای بدهند؟

احمدی افزادی دبیر پنجمین جشنواره تلویزیونی «جام جم» با اشاره به اینکه مردم، حرفه ای ترین داوران برنامه های مختلف تلویزیونی هستند، بیان کرد: مردم از طریق کد دستوری #222*3* وارد یک اپلیکیشن می شوند و از طریق کد دستوری #900*3* در بخش آرای مردمی جشنواره می توانند مشارکت کنند و برنامه منتخب خود را انتخاب کنند.

احمدی افزادی بیان کرد: انتخاب مردمی در برنامه «خیابان جام جم» که ساعت 19 از شبکه پنج سیما ساعت 20 از شبکه آموزش ساعت 24 از شبکه یک سیما و روز بعد ساعت 17 از شبکه دو سیما پخش می شود و مردم از طریق کدهای دستوری که در این برنامه اعلام می شود می توانند برنامه های منتخب خود را انتخاب کنند.

دبیر پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم افزود: تلویزیون در ساختارهای مختلف تولیدات متنوعی دارد و جشنواره هایی از این دست مانند ویترینی، بهترین های سیما در طول یک سال را به مخاطبان معرفی می کنند.

وی در ادامه گفت: جشنواره امسال با تنوع کمیسیون ها به بخش های نمایشی، مسابقات، مستند، پویانمایی، آگهی ها و تبلیغات تلویزیونی، دوبلاژ و آماده سازی، فضای مجازی و بازار تلویزیونی را شامل می شود و مجموع اینها در کنار کمیسیون انتخاب مردمی، امسال، این نوید را می دهد تا تلویزیون نمره بهتری از مردم بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار