برگزاری مسابقه شنیداری زبان انگلیسی ویژه دانش‌آموزان در فارس

شیراز (پانا) - سرگروه آموزش زبان انگلیسی متوسطه دوم آموزش و پرورش فارس، از برگزاری مسابقه شنیداری زبان انگلیسی ویژه دانش‌آموزان در قالب آزمون لیسنینگ در بین دانش‌آموزان پایه یازدهم استان فارس خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۲۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه شنیداری زبان انگلیسی ویژه دانش‌آموزان در فارس

یعقوب شهریاری در گفت‌وگو با پانا ادامه داد: در پی تغییرات بنیادین در آموزش زبان انگلیسی و کتب درسی و اهمیت هرچه افزون‌تر مهارت‌های گفتاری و شنیداری در رویکرد جدید، گروه آموزشی زبان متوسطه دوم در فارس، مصمم شده تا برای ایجاد انگیزه بیشتر در دبیران و دانش‌آموزان و تاکید مجدد بر این مهارت‌ها، مسابقه شنیداری در سطح استان برگزار کند.

او افزود: به این منظور بخشنامه‌ای به نواحی و مناطق مختلف استان ارسال شد و سرگروه‌های آموزشی در مناطق اقدام به برگزاری آزمون در منطقه و نواحی خود کردند و اسامی نفرات برتر به مرحله استانی ارسال شد.

شهریاری گفت: در بازه زمانی حدود یک‌ ماه این آزمون به صورت گسترده در مناطق و نواحی استان با همکاری ادارات، نواحی و مناطق مربوطه انجام شد و خوشبختانه این امر شور و شوق زیادی در بین همکاران و دانش‌آموزان ایجاد کرده است.

وی اظهار داشت: آنچه از استقبال دانش‌آموزان دیده شده بیانگر نقش کارآمد این آزمون در ایجاد انگیزه برای افزایش مهارت شنیداری در بین دانش‌آموزان است.

وی محتوای آزمون را منطبق با کتاب درسی پایه‌یازدهم خواند و افزود: برای استفاده بیشتر دانش‌آموزان از این فضا به دانش‌آموزان پایه‌دهم که دارای توانمندی لازم و تمایل شرکت در آزمون را دارند نیز فرصت حضور داده شده است.

مرحله استانی این آزمون در روز پنج شنبه 9 اسفندماه در شیراز و با حضور بیش از 120 دانش‌آموز پایه یازدهم برگزار می‌شود.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار