تشکیلات دانش آموزی بهترین بستر مناسب برای شادابی دانش آموزان است

کاشمر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کاشمر یکی از بهترین برنامه های آموزش و پرورش را که می تواند زمینه پویایی و نشاط و شادابی را در دانش آموزان ایجاد کند، تشکیلات دانش آموزی و سازمانی دانست .

کد مطلب: ۸۹۲۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تشکیلات دانش آموزی بهترین بستر مناسب برای شادابی دانش آموزان است

علی طاهریان مدیرآموزش وپرورش کاشمر در همایش بزرگ یاوران انقلاب که در سالن خاتم برگزار شد،با تاکید بر این مهم که جای تشکیلات دانش آموزی و منش های خاص و عالی آن خالی و کمرنگ است گفت: باید به نظم و انضباط و سازمان اداری اهمیت بدهیم و خودمان را با سازمان دانش آموزی خو بدهیم.

وی در ادامه گفت: همانطور که امروز مشاهده می کنیم، نظم و سازمان یافتگی این دانش آموزان، نتیجه تلاش و زحمت مربیان و عوامل و بزرگوارانی است که برنامه ها و آموزش های مختلفی را در دوره های زیادی ،برنامه ریزی و انجام دادن تا امروز ما ثمره آن را شاهد باشیم.

طاهریان ضمن تشکر از تمامی مهمانان به ویژه تشکر و قدر دانی از دانش آموزان ،رئیس اداره اوقاف ، یزدانی جانشین فرمانده نیروی انتظامی ، برازنده ، همکاران آموزش و پرورش، معاون پرورشی اداره و کلیه کسانی که در برگزاری مراسم تلاش کردند، گفت: با توجه به اینکه شعار امسال ما مدرسه زندگی ، پویایی و نشاط و عدالت آموزشی است، باید پویایی و نشاط را در سازمان دانش آموزی جستجو کنیم و با تقویت این تشکیلات و گسترش آرمانهای سازمان های دانش آموزی این مهم را پیاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار