با یادگیری تری دی مکس وارد بازار کار طراحی داخلی شوید!

تهران (پانا) - در دنیای امروز ، هنر و صنعت طراحی دکوراسیون داخلی علاقمندان زیادی پیدا کرده ‌است. این هنر به شما یاد می ‌دهد که چگونه با استفاده از پتانسیل ‌های بالقوه محیط، به یک طراحی ایده ‌آل و متناسب با کاربری فضا برسید.

کد مطلب: ۸۹۱۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
با یادگیری تری دی مکس وارد بازار کار طراحی داخلی شوید!

هنر طراحی داخلی با ایجاد تغییرات مثبت و بهینه کردن فضا، محیط اولیه را دل‌نشین‌ تر و چشم‌نوازتر و مهم ‌تر از همه، آن را به محیطی موثر و کارآمد تبدیل می ‌کند. می ‌توان گفت با طراحی دکوراسیون و بهبود فضا می ‌توان بر کیفیت زندگی تاثیر گذاشت و به ایجاد حس بهتر کمک کرد.

بازار کار طراحی داخلی، چیزی فراتر از تصور

از مزایای دیگر این حرفه بازار کار بسیار خوب آن است. تقاضای روزافزون مردم برای داشتن دکوراسیونی منحصر به ‌فرد و لوکس در منزل و محل‌ کار، طراحی داخلی را به حرفه‌ ای پردرآمد تبدیل کرده ‌است. شما با شرکت در دوره های آموزش طراحی دکوراسیون داخلی و یادگیری این حرفه، هم می ‌توانید کارآفرین باشید و شرکت طراحی داخلی خودتان را راه‌ اندازی کنید و هم به عنوان مشاور طراحی و یا بصورت پروژه‌ ای با شرکت ‌ها قرارداد ببندید. ضمن اینکه با کسب تجربه بیشتر در شاخه ‌های مختلف رشته طراحی داخلی ، از عهده طراحی صحنه تئاتر و طراحی نمایشگاه‌ ها و انواع فضاهای تجاری نیز برخواهید آمد و درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

طراحی دکوراسیون داخلی، هنری بی ‌انتهاست و از آنجا که در زمینه آموزش این رشته، تعداد دانشگاه ‌ها اندک و ظرفیت ‌ها محدود هستند؛ و همین تعداد کم نیز دروس کاربردی چندانی با توجه به بازار کار واقعی ارائه نمی ‌کنند، با حضور در دوره‌ های آموزشی طراحی داخلیِ آموزشگاه‌ ها و موسسات آموزشی حرفه ‌ای می ‌توانید جذابیت‌ ها و نکات کاربردی ، هنر طراحی دکوراسیون داخلی را در کنار مدرسان باتجربه آموزش ببینید و به یکی از متخصصین این حوزه تبدیل شوید.

تری دی مکس هنری دیجیتال، برای زندگی در دنیای مدرن

یکی از نرم افزار های بسیار کاربردی در حوزه طراحی داخلی ، نرم افزار تری دی مکس است. نرم‌افزار تری ‌دی ‌مکس از محبوب ‌ترین برنامه ‌های طراحی سه ‌بعدی است. برنامه ‌ای قوی و کاربردی که در بسیاری از رشته‌ ها از جمله معماری ، شهرسازی ، طراحی صنعتی ، طراحی داخلی ، طراحی سازه (مبلمان، کابینت، در و پنجره)، ساخت انیمیشن و غیره کاربرد دارد.

داشتن روحیه تلاش ‌گر و ذهن خلاق برای خلق نوآوری ‌های هرچه بیشتر، لازمه یادگیری نرم افزار تری دی مکس است؛ بنابراین افرادی که ذهن خلاقی دارند و علاقمندند که تخیلات و پرداخته ‌های ذهنی ‌شان را به تصویر بکشند و از آن در زمینه‌ های مختلفی استفاده کنند ، شرکت در کلاس‌های تری ‌دی ‌مکس و یادگیری این نرم‌افزار چنین شرایطی را برایشان فراهم می ‌کند. به همین دلیل است که نرم افزار تری دی مکس ، برای توسعه ‌دهندگان بازی‌ های ویدیویی، استودیو های تبلیغات تلویزیونی و استودیو های تجسمی معماری به برنامه ‌ای محبوب و کاربردی تبدیل‌شده است. هم ‌چنین نرم افزار تری دی مکس در صنعت سینما برای ایجاد افکت ‌های سینمایی ، ساخت انیمیشن‌ و طراحی کاراکترهای واقع ‌گرایانه بسیار کاربردی است.

قابلیت‌های منحصربه‌فرد تری دی مکس

نرم افزار 3DMAX دارای یک ساختار پلاگین انعطاف‌ پذیر با قابلیت مدل‌ سازی است و می ‌تواند بر روی پلتفرم Microsoft Windows مورد استفاده قرار گیرد. بسیاری از طراحان به دلیل قابلیت ‌های بی ‌نظیر این نرم‌افزار در طراحی‌ های سه‌ بعدی واقع‌ گرایانه و ایجاد طرح و مدل ‌های جذاب و متفاوت، استفاده از تری ‌دی ‌مکس را به نرم‌افزار های مشابه ترجیح می‌ دهند. در این برنامه، مدل ‌سازیِ سه ‌بعدی ابتدا با ترسیم تصاویر دو بعدی و سپس تغییر زوایای تصویر انجام می ‌شود. همچنین وجود رندرهای گوناگون، تهیه خروجی را برای کاربر بسیار ساده کرده‌ است.

پویااندیش، راهنمایی برای متخصص شدن شما

ازآنجاکه نرم‌افزار تری ‌دی ‌مکس دارای جزییات فراوانی‌ است، حرفه‌ ای شدن در آن نیاز به آموزشی تخصصی دارد. یکی از آموزشگاه ‌هایی که دوره‌ های تخصصی این نرم افزار را برگزار می ‌کند آموزشگاه باسابقه و حرفه‌ای تری ‌دی‌ مکس پویااندیش است که با تیم باتجربه و متخصص خود راه حرفه ‌ای شدن را برایتان هموار می‌کند. آموزش‌ تری ‌دی ‌مکس مخصوص بازار کار داخلی و خارجی درنظرگرفته شده است و برای حضور در این دوره به هیچ پیش ‌نیاز خاصی احتیاج ندارید، فقط کافیست کمی با کامپیوتر و ویندوز آشنا باشید.

تصویرگران پویااندیش برای علاقمندان به طراحی فضای داخلی ساختمان نیز دوره ‌های آموزشی برگزار می ‌کند. طراحی دکوراسیون داخلی، هنر و حرفه ‌ای خلاقانه است که به هیچ وجه کهنه نمی ‌شود بلکه با تغییرات هر دوره تازه ‌تر و کامل ‌تر می ‌شود. یادگیری هنر طراحی دکوراسیون داخلی ، خلاقیت و استعدادهای نهفته شما را شکوفا می‌ کند و باعث می ‌شود به دید تازه ‌ای از محیط اطراف خود برسید. به‌کارگیری مهارت‌ های مربوط به طراحی داخلی برای خلق ایده‌ های ذهنیتان، این حرفه را به تجربه ‌ای لذت‌ بخش و جذاب تبدیل می ‌کند.

بنابراین اگر تا الان نتوانسته ‌اید با مدرک دانشگاهی ‌تان به بازار کار راه پیدا کنید و یا حتی مدرک دانشگاهی ندارید اما دغدغه کار و درآمد دارید، یا به دنبال یادگیری هنری هستید تا به‌طور حرفه ‌ای آن را بیاموزید و به‌وسیله آن کسب درآمد کنید، و یا به هر دلیل دیگری، دغدغه آموختن هنر را دارید، بدون شک آموزشگاه تصویرگران پویااندیش انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود، چراکه این آموزشگاه مرکز آموز‌ش‌ های تخصصی هنر است و شما به هر هنری که علاقه داشته باشید از هنرهای تجسمی تا دیجیتال، به علاقه شما پاسخ خواهد داد.

برای شرکت در دوره‌ های آموزشی پویااندیش و یا کلاس تری دی مکس این آموزشگاه لازم نیست که نگران هزینه ‌ها باشید، چراکه تصویرگران پویااندیش، امکان پرداخت اقساطی هزینه‌ ها را برایتان فراهم کرده است؛ اما به یاد داشته باشید که آموزش هزینه نیست، بلکه سرمایه‌ گذاری برای کسب‌ و کار آینده خودتان است. در پایان دوره نیز، پس از گذراندن امتحانات مربوط، مدارک معتبر و قابل ترجمه قوه قضاییه را دریافت خواهید کرد و می ‌توانید به راحتی وارد بازار کار شوید.

برای ثبت نام در دوره‌های آموزش طراحی داخلی و تری دی مکس و نیز مشاوره با کارشناسان برای دستیابی به اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تلفن‌های : ۱۱۰ ۱۱۱ ۲۸ یا ۵۸۷ ۵۸۷ ۲۲ یا ۰۵ ۰۵ ۵۸ ۲۲ - ۰۲۱ تماس بگیرید و وب سایت پویا اندیش را حتما ببینید :

https://pouyaandish.com

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار