در چهلمین فجر انقلاب اسلامی اعلام شد:

تهیه ۱۵ هزار جهیزیه برای زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد سمنان

سمنان (پانا) - 15 هزار کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان در قالب کمک‌هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان، ازدواج مجدد بانوان، هدیه ازدواج به پسران تحت حمایت کمیته امداد استان و دختران نیازمند در چهلمین سال انقلاب اسلامی تهیه شد.

کد مطلب: ۸۹۱۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تهیه ۱۵ هزار جهیزیه برای زوج‌های تحت حمایت کمیته امداد سمنان

سیدجواد رضوی، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به دستاوردهای ۴۰ سال خدمت به نیازمندان و محرومین جامعه توسط کمیته امداد استان سمنان گفت: ۱۵ هزار کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان در قالب کمک‌هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان، ازدواج مجدد بانوان، هدیه ازدواج به پسران تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان و دختران نیازمند استان سمنان تهیه شده است.

وی با اشاره به این کمیته امداد به‌عنوان یک‌نهاد اجتماعی و به‌منظور وظایف و مأموریت‌های ذاتی خود در یاری‌رسانی به نیازمندان و رفع نیازهای مختلف آنان، برنامه وسیعی برای تأمین بخشی از هزینه‌های ازدواج را عملی کرده است تصریح کرد: نگاه و رویکرد کمیته امداد تحکیم و تقویت بنیان خانواده است.

رضوی بابیان اینکه در کنار کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان مشاوره قبل و بعد از ازدواج به زوج‌های جوان در شرف ازدواج توسط کارشناسان، اساتید حوزه و دانشگاه باهدف ازدواج موفق ارائه می‌شود بیان کرد: این کلاس‌ها در قالب همسرداری، طلاق و آسیب‌های روانی، مدیریت معیشت اقتصاد خانواده در قالب مشاوره فردی و گروهی ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ساخت و خرید چهار هزار واحد مسکونی در بخش شهری و روستایی شهری را از دستاوردهای ۴۰ سال جهاد این نهاد برای ایجاد سرپناه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان دانست و افزود: کمیته امداد, مسکن مددجویان و ولی‌نعمتان خود را ازنظر دور نداشته و در کنار سایر خدمات خود و باهدف تأمین حداقل مایحتاج و نیازهای ضروری نیازمندان در امر تأمین مسکن آن‌ها فعالیت و خدمات قابل‌توجهی داشته است.

رضوی، بهسازی، مقاوم‌سازی، خریدو ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان را از خدمات حمایتی این نهاد برشمرد و گفت: علاوه بر تسهیلات مسکن به مددجویان کمک‌های بلاعوض برای خانه‌دار شدن این عزیزان پرداخت می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار