۳۷۴۵ پرونده قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربی رسیدگی شد

ارومیه (پانا)- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به سه هزار و ۷۴۵ فقره پرونده در زمینه قاچاق کالا و ارز طی سالجاری خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۱۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
۳۷۴۵ پرونده قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربی رسیدگی شد

محمد اقوامی با بیان اینکه تا پایان دی ماه سه هزار و ۷۴۵ فقره پرونده در زمینه قاچاق کالا و ارز مورد رسیدگی قرار گرفته اند افزود: این افراد به ۶۷۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده اند.

وی با بیان اینکه امسال سه هزار و ۷۸۴ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز توسط شعب ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز استان رسیدگی شده اند عنوان کرد: قاچاق ارزهای مختلف از جمله دلار، یورو و لیر، کالاهایی نظیر سیگار، سوخت، البسه، طلا و زیورآلات، لوازم یدکی خودرو و لوازم خانگی از جمله مهمترین پرونده های قاچاق طی این مدت است.

اقوامی از رسیدگی به ۵۹ فقره پرونده احتکار در سالجاری خبر داد و عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون۵۹ فقره پرونده احتکار با محکومیت بیش از ۷۸۸ میلیارد ریال جزای نقدی رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیزات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به محکومیت بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال جزای نقدی دررسیدگی به پرونده های گرانفروشی در استان گفت: از ابتدای سال تاکنون به دو هزار و ۲۴۰ فقره پرونده گرانفروشی رسیدگی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار