افتتاح موزه ی مردم شناسی ترشیز کهن در کاشمر

کاشمر (پانا) - رئیس شورای انصاریه اهم برنامه های دهه ی فجر را به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح نمود که از جمله آنها افتتاح موزه مردم شناسی در محل آب انبار روستای فروتقه می باشد.

کد مطلب: ۸۹۱۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح موزه ی مردم شناسی  ترشیز کهن  در کاشمر

محمد رمضانی، رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی کاشمر در گفتگوی صمیمی با خبرنگار پانا افتتاح موزه مردم شناسی در محل آب انبار قدیمی و گلباران مزار شهدا توسط دانش آموزان و مردم و بازدید از خانواده ی معظم شهدا و ایثارگران را از برنامه های دهه فجر اعلام نمود.

رمضانی برگزاری جنگ شادی که طبق روال هرسال جشنی انجام میشود و گروه فرهنگی هنری شهدای فروتقه دراین جشن نقش مهمی دارند.

وی افزود: در روز جمعه پیاده روی خانوادگی از یخدان سنتی روستا به سمت مزار شهدا برگزار می شود بعد از رسیدن به مزار شهدا قرعه کشی با اهدای جوایز نفیسی به پایان می رسد.

وی جشنواره ی غذای سالم برای پیش گیری از غذاهای ناسالم که با حضور داوران منتخب شهرستان زیر نظر بهداشت و بهزیستی کاشمر و بخشداری انجام می شود را از دیگر برنامه های دهه فجر اعلام نمود. افتتاح دفتر همایش های بخش مرکزی از برنامه های اصلی دهه ی فجر است

رمضانی در خاتمه گفت: یکی از برنامه های مهم ما افتتاح موزه ی مردم شناسی است که در قدیم به عنوان آب انبار استفاده می شد و مربوط به عهد قاجار است که با حضور مسئولین شهرستان افتتاح می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار