ارتقا کیفیت آموزشی هدف اصلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل: اهداف، راهکارها و زیر نظام های موجود در سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش در مسیر ارتقا کیفیت آموزشی تبیین شده اند.

کد مطلب: ۸۹۱۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ارتقا کیفیت آموزشی هدف اصلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

احمد ناصری درگردهمایی سرگروه های درسی زبان انگلیسی دوره دوم متوسطه سراسر کشور که در خانه معلم اردبیل برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اینکه سرگروه های درسی جزو حرفه ای ترین و ماهرترین معلمان هستند، اظهار داشت: سرگروه های درسی بعنوان راهبر و ناظر فرآیند تدریس در مدارس را در حوزه های تخصصی خود رصد می کنند که بدون شک فعالیت های آنان باعث ارتقا کیفیت آموزشی و پرورشی خواهد بود.

او با تاکید بر نقش مشاوره ای و هدایت گر سرگروه های درسی خاطر نشان ساخت: تقویت انگیزش و اقدامات حمایتی سرگروه های درسی را باید مورد توجه قرار داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش استان تمام امکانات خود را در حمایت از سرگروه های درسی و انجمن های علمی بکار بسته است، گفت: برای ارتقا کیفیت آموزشی و پرورشی در استان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

ناصری همچنین تصریح کرد: اسناد بالادستی مرتبط با تعلیم و تربیت از جمله سیاست های کلی نظام در حوزه آموزش و پرورش، برنامه های توسعه کشور و ... در یک وجه مشترک هستند و آن ارتقا کیفیت آموزشی و پرورشی است.

او افزود: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز اهداف، راهکارها و زیر نظام های تعیین شده نیز در مسیر ارتقا کیفیت آموزشی و پرورشی تبیین شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار