مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

هیچ قهرمانی و مدالی بالاتر از دفاع از خاک میهن نیست

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در دیدار با دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول استان که در سی و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور بزگداشت پهلوان شهید سعید طوقانی در رشته کبدی حائز کسب مقام قهرمانی شده بودند گفت: اقدام شما ستودنی و مثال زدنی است.

کد مطلب: ۸۹۱۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
هیچ قهرمانی و مدالی بالاتر از دفاع از خاک میهن نیست

دانش آموزان قهرمان و ورزشکار استان سیستان و بلوچستان در اقدامی با ارزش و با حضور خود در بیمارستان نبی اکرم زاهدان از حجت درویشی جانباز عملیات تروریستی دیروز نیکشهر عیادت کردند و با اهدای گل به این جانباز سرافراز گفتند: هیچ افتخاری بالاتر از دفاع از خاک میهن نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در دیدار با این دانش آموزان گفت: اقدام شما ستودنی و مثال زدنی است و شما ورزشکاران قهرمان و با اخلاق، امروز اثبات کردید که امنیت وطن و کشور و جان فدایی در این مسیر از تمامی مدالهای قهرمانی رنگین تر است.

نخعی همچنین از جانبازان به عنوان سرمایه هایی یاد کرد که جان بر کف نهادند و برای دفاع از ناموس ملت از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند و در حسرت شهادت بی تابی می کنند.

او زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و قدر دانی از ایثارگران را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه استقامت در مسیر ایثارگری و جانبازی مهم برشمرد و عنوان کرد: جانبازی مدال ارزشمندی است که خداوند این نعمت گرانبها را نصیب بندگان پاک و بی آلایش خود می کند.

نخعی اظهار کرد:ملت قهرمان ایران آرامش و آسایش امروز خود را مدیون جانفشانی های دریادلانی چون جانبازان و شهداست که تفسیر گر واقعی معنای ایثار هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار