محمد صیدلو: خیرین مدرسه‌ساز یاران آموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت هستند

تهران (پانا) - نشست مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اعضای جمعیت خیرین مدرسه یار کشور در سالن شورا شماره یک این اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۱۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو: خیرین  مدرسه‌ساز یاران آموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت هستند

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، با اشاره به اینکه خیرین یاران اصلی آموزش و پرورش می‌باشند، اظهار کرد: خیرین نیک اندیش با تفکر و دغدغه مندی که نسبت به فرزندان این مرزوبوم دارند انرژی بخش حوزه تعلیم و تربیت می باشند.

او با تاکید بر اینکه انسان‌های بدون اینکه وظیفه سازمانی و تکلیف رسمی داشتنه باشند با عقاید و انگیزه‌های نیک و انسانی وارد این عرصه شده‌اند، تاکید کرد: حضور نیک اندیش خیرین در مجموعه آموزش و پرورش بسیار جای خرسندی است.

این مقام مسئول، با اشاره به اینکه خیرین مدرسه یار با دغدغه مندی و کار ارزشمندی که سرلوحه خود قرار داده‌اند می‌توانند در 3 هزار مدرسه در سطح شهرستانهای استان تهران فعالیت‌های خیرخواهانه داشته باشند، تاکید کرد: تمامی شهرستان‌های استان تهران نیازمند حمایت‌های خیرین نیک‌اندیش می‌باشند و اگر این تفکر گسترش پیدا نکند نمی‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

صیدلو، با تاکید بر این که باید این تفکر در تمامی مدارس شهرستان‌های استان تهران نهادینه و گسترش یابد، تصریح کرد: این حرکت می‌تواند با کشف کسانی همراه شود که از تحصیل بازمانده و با تامین حداقل نیازمندی های زندگی و حل مشکلات این عزیزان می توان آنان را به مدرسه بازگرداند.

این مقام مسئول، ادامه داد: این فعالیت و تفکر باید در تمامی مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران، تبیین شود و با سازوکار تشکیلاتی نهادینه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر اینکه این مکانیزم باید با حضور مدیران و معلمان اتفاق بیافتد و ظرفیت‌هایی برای هر مدرسه ایجاد کرد که با نیت خیرخواهانه دراین عرصه قدم بردارند، تصریح کرد: کمک در این عرصه نیز، کمک به خودمان و آینده این مرز و بوم است و آمادگی کامل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران را برای فعالیت و گسترش در این عرصه نیک اعلام می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار