مرکز ارتباطات آموزش و پرورش: از سال تحصیلی 97-96 قرارداد توزیع شیر در مدارس منعقد نشده است

تهران (پانا) - مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش به انتشار اخباری مبنی بر توزیع پاکت‌های شیر با مشخصات شیر مدرسه در برخی فروشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان اشاره و اعلام کرد آموزش‌وپرورش از سال تحصیلی 97-96 تاکنون قراردادی تحت عنوان توزیع شیر در مدارس با هیچ شرکتی منعقد نکرده است.

کد مطلب: ۸۹۱۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مرکز ارتباطات آموزش و پرورش:  از سال تحصیلی 97-96  قرارداد توزیع شیر در مدارس منعقد نشده است

به گزارش مرکز ارتباطات آموزش‌وپرورش، اخیراً پاکت‌های شیر با آرم یکی از شرکت‌ها در برخی از فروشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان به فروش می‌رسد که عناوینی مانند " غیرقابل فروش- به سفارش دبیرخانه کمیته ملی شیر ایران " روی جلد آن درج شده توزیع پاکت‌های شیر با مشخصات مشابه در سایر استان‌ها باعث نگرانی افکار عمومی شده است.

مرکز ارتباطات وزارت آموزش و پرورش توضیح داده است که تاریخ تولید درج‌شده روی پاکت‌های شیر، آذر 97 و تاریخ انقضای آن 6 ماه پس از تولید است اما از سال تحصیلی 97-96 تاکنون، وزارت آموزش‌وپرورش قراردادی تحت عنوان توزیع شیر در مدارس با هیچ شرکتی منعقد نکرده است. بر اساس اعلام این مرکز وزارت آموزش و پرورش پیگیر این اتفاق خواهد بود و از طریق مراجع قانونی پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار