استاندار کرمانشاه: خودباوری، استقلال و عزت نفس را به دانش‌آموزان یاد بدهیم

کرمانشاه (پانا) - استاندار کرمانشاه در مراسم زنگ انقلاب ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، گفت: خودباوری، استقلال و عزت نفس را به دانش‌آموزان یاد بدهیم.

کد مطلب: ۸۹۰۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کرمانشاه: خودباوری، استقلال و عزت نفس را به دانش‌آموزان یاد بدهیم

صبح امروز 13 بهمن ماه 97 هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه، در مراسم زنگ انقلاب که در دبیرستان فرهنگیان ناحیه سه برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطیمه و شهادت حضرت زهرا (س)، فرار رسیدن ایام دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و افزود: خودباوری، استقلال و عزت نفس از جمله دستاوردهای مهم انقلاب است که باید در آموزش و پرورش، آن‌ها را به آینده‌سازان مملکت یاد بدهیم.

وی خطاب به دانش‌آموزان و نسل جدید، از آنان خواست تا در خصوص انقلاب اسلامی، دستاوردهای آن و تاریخ انقلاب بیشتر مطالعه کنند و حوادث روزهای نخستین پیروزی شکوهمند انقلاب را در دفتر تاریخ، ورق بزنند و با آگاهی و درک بالا، از نظام مقدس جمهوری اسلامی، حمایت و پشتیبانی کنند.

مقام ارشد استان کرمانشاه با اشاره به سخن رهبر فرزانه انقلاب که فرموده‌اند: «کرمانشاه سینه ستبر ایران و چهره زیبای ایران است» از دانش‌آموزانخواست، در نامه‌ای به استاندار، برداشت خود را از کرمانشاه با توجه به چهره زیبای ایران بنویسند و راهکارهای خود را برای تبدیل کرمانشاهبه یک چهره زیبا عنوان کنند.

استاندار کرمانشاه پاسخ‌های دانش‌آموزان به پرسش «اگر شما استاندار باشید، چکار می‌کنید؟» را بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار کرد: جواب‌هایی که دانش‌آموزان به این پرسش داده بودند، قابل ﺗﺄمل بود و می‌توان از آن‌ها ایده‌های خوبی را گرفت و برای پیشرفت استان کرمانشاه از این نکات به نحو مطلوب بهره گرفت.

در ابتدای این مراسم، مجید یزدان‌پناه، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، ضمن خیر مقدم و تسلیت ایام فاطمیه، دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت و افزود: تبریک ویژه‌ی من به دانش‌آموزانی است که امیدهای آینده‌ی ملت ایران هستند.

وی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را در حوزه‌ی آموزش و پرورش استان کرمانشاه تشریح کرد و اظهار کرد: در چهل‌سالگی نظام شکوهمند جمهوری اسلامی، تعلیم و تربیت در کنار سایر نهادها، تمام توان خود را برای اعتلای ایران و ایرانی به کار می‌گیرد و فرهنگیان استان کرمانشاه، دوشادوش هم‌وطنان خود، پرچم مقدس ایران را در میادین مختلف بر قله‌های موفقیت به اهتزاز درمی‌آورند.

این مقام ﻣﺴﺅول آموزش و پرورش استان کرمانشاه، با اشاره به غرفه‌ی آموزش و پرورش در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، عنوان کرد: گوشه‌ای از خلاقیت‌های دانش‌آموزان کرمانشاهی در این غرفه به نمایش درآمده‌است و فعالیت‌های صورت گرفته در نظام تعلیم و تربیت در قالب بروشور در اختیار بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار می‌گیرد.

در این مراسم جمعی از ﻣﺴﺅولان آموزش و پرورش و نهادهای دیگر از جمله فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه، نیروی انتظامی و ... شرکت داشتند و استاندار کرمانشاه، نمایشگاه مدرسه‌ای دستاوردهای انقلاب دبیرستان فرهنگیان را افتتاح کرد و از غرفه‌های آن بازدید نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار