مدیرکل آموزش و پرورش:نظام تعلیم و تربیت آینده‌سازان انقلاب را پرورش می‌دهد

کرمانشاه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله‌ی انقلاب اسلامی، گفت: نظام تعلیم و تربیت، آینده‌سازان انقلاب را پرورش می‌دهد

کد مطلب: ۸۹۰۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش:نظام تعلیم و تربیت آینده‌سازان انقلاب را پرورش می‌دهد

صبح امروز، مجید یزدان‌پناه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله‌ی انقلاب اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار پانا گفت: به دلیل حساسیتی که موضوع چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در دنیا دارد، همه تلاش‌مان را جهت برگزاری جشنی به یادماندنی برای این پیروزی معطوف کرده‌ایم تا عظمت نظام و دستاوردهای انقلاب را به زیبایی هرچه تمام‌تر به جهانیان نشان دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش اظهار کرد: به همین مناسبت امسال برنامه‌ریزی‌های متعددی از جمله برپایی «نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله‌ی انقلاب» انجام شده‌است.

این مقام ﻣﺴﺅول افزود: در این نمایشگاه تنها یک درصد از همه‌ی کارهای بزرگ و فراموش نشدنی که در طول این چهل سال انجام شده به نمایش در آمده است و به‌خاطر ضیق وقت و کوچکی غرفه‌هایی که در اختیار ادارات مختلف قرار گرفته، فقط موفق شده‌ایم بخش کوچکی از دستاوردها را در معرض نمایش قرار دهیم.

مجید یزدان‌پناه در ادامه بیان کرد: اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه با قدمتی طولانی در انقلاب اسلامی تا کنون کارهای بسیار بزرگی انجام داده‌است که بعضی از این دستاوردها در غرفه در معرض نمایش قرار گرفته و مابقی در دفترچه‌های تهیه شده در اختیار عزیزان بازدید کننده قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این دفترچه‌ها از تعداد مدارس، دانش‌آموزان، معلمان آموزش دیده‌ی خانم و آقا و مدارس عشایری ساخته شده از گذشته تا کنون مقایسه‌ای انجام شده است و همه‌ی این آمارها بیانگر رشد بسیار بالایی است که حاصل زحمات بی‌دریغ دولت‌مردان و مردم شریف ایران اسلامی در طول این چهل سال می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش در ادامه سخنانش گفت: همان‌طور که در غرفه آموزش و پرورش می‌بینید، حاصل فعالیت دانش‌آموزان ما کارهایی مبتکرانه و خلاقانه است که بزرگ‌ترها از انجام آن عاجز هستند و من به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش افتخار می‌کنم در ارگانی خدمت‌گزار مردم شریف هستم که ﻣﺴﺅولیتش تربیت آینده‌سازان کشورمان می‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار