در گفتگو با پانا؛

مدیرکل آموزش و پرورش استان: لزوم روحیه پویایی و نشاط میان دانش آموزان

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد با توجه به آسیب‌هایی که امروز در جامعه ما وجود دارد آموزش و پرورش به دانش آموزان فعال، هوشیار و متحرک نیاز دارد تا بتوانند به وظیفه خود به خوبی عمل نمایند.

کد مطلب: ۸۹۰۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان: لزوم روحیه پویایی و نشاط میان دانش آموزان

علیرضا نخعی صبح امروز در حاشیه مراسم محوری گلبانگ انقلاب ناحیه ۲ زاهدان اظهار کرد: مهمترین تبیینی که دانش آموزان از انقلاب باید در زهن داشته باشند، رسالتی است که بر دوش آنهاست زیرا به فرمایش مقام معظم رهبری "مهم‌ترین وظیفه دانش آموزان در تحصیل تهذیب ورزش خلاصه می‌شود".

او ادامه داد: امروز مسئولیت مهم دستگاه تعلیم و تربیت مراقبت و هوشیاری در برابر آسیب های اجتماعی و فرهنگی برای دانش آموزان است و ایجاد روحیه پویایی و نشاط میان آنان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان داشت: تبیین انقلاب به معنی درست انجام دادن وظایف و مسئولیت‌ها از سوی دانش آموزان و مسئولین است و با توجه به ظرفیتی که دانش‌آموزان ایران اسلامی دارند مطمئنا می‌تواند برای آینده کشور خود مثمر ثمر واقع شوند.

او با بیان اینکه بخش عمده این انقلاب با تحول فرهنگی و اسلام در هم آمیخته شده است ابراز کرد: دستگاه تعلیم و تربیت باید بتواند با هوشیاری و هوشمندی از پوشش و اخلاق دانش آموزان مراقبت کند چرا که در جامعه ما رعایت موازین اخلاقی بسیار مهم هستند.

نخعی تصریح کرد: خوشبختانه بستر خوبی برای پیشرفت دانش آموزان در تمامی نقاط کشور و همچنین استان سیستان و بلوچستان مهیا است که از این فرصت ها می‌توان به وجود امکانات تحصیلی و فرصت درس خواندن اشاره کرد.

او در پایان عنوان داشت: باید تلاش کنیم در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فرصت و شرایط بیشتر و به مراتب بهتری را برای دانش آموزان این مرز و بوم مهیا کنیم.

خبرنگار / مبین جلال کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار