رئیس سازمان بهزیستی خبر داد:

فعالیت بیش از 15 هزار مهدکودک خصوصی در کشور

تهران (پانا) - رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت تعداد 15 هزار و 500 مهدکودک در سراسر کشور به صورت خصوصی در حال فعالیت است.

کد مطلب: ۸۹۰۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت بیش از 15 هزار مهدکودک خصوصی در کشور

به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی، وحید قبادی دانا در مراسم نواخته شدن زنگ پیروزی انقلاب اظهار کرد: باید به خود ببالیم که مستقل‌ترین کشور هستم و این موضوع به برکت همگامی و همبستگی ملت بزرگ ایران با دولتمردان جمهوری اسلامی محقق شده است و این همان چیزی است که حضرت امام راحل به ما هدیه کرده است.

رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه امروز شاهد بالندگی نهال نوپای انقلاب اسلامی هستیم، گفت: امیدواریم طعم شیرین به زیستن را بچشیم و وضع زندگی مردم بهبود روزافزون داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین دوره تربیت افراد در زمان کودکی است، به نقش حساس مهدهای کودک اشاره کرد و گفت: مهدهای کودک در شکل‌گیری شخصیت و شکل‌گیری تربیت صحیح اسلامی و ایران کودکان بسیار موثر است، بنابراین بایستی بیش از پیش به موضوع آموزش، پرورش و تربیت کودکان توجه شود.

قبادی دانا، با تاکید بر استاندارهای داخلی و بین المللی در تربیت کودکان اظهار کرد: تربیت اسلامی دست مایه مهم برای رشد بالندگی کودکان خواهد بود و امیدواریم با تکیه بر آموزه‌های مهم دینی و علمی بتوانیم در تربیت نسل جوان موثر واقع شویم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه تعداد 15 هزار و 500 مهدکودک در سراسر کشور به صورت خصوصی در حال فعالیت است، یادآور شد: سازمان بهزیستی کشور متولی امر آموزش کودکان صفر تا 6 ساله است، همچنین ٨١٠ مهدکودک نیز در تهران مشغول فعالیت و آموزش این گروه سنی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار