مدیربنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآبادخبر داد:

افتتاح ۷ پروژه بخش خصوصی بندر امیرآباد در دهه فجر

ساری (پانا) - مدیربنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد از افتتاح ۷ پروژه بخش خصوصی با اعتبار بیش از ۱۸۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۰۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۷ پروژه بخش خصوصی بندر امیرآباد در دهه فجر

محمدرضا اله‌یار عضو هیأت عامل عضو هیات عامل و معاون توسعه و تجهیز سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید یک روزه خود از بندرامیرآباد پیشرفت فیزیکی پروژه‌های سرمایه گذاری و زیر بنایی این بندر با توجه به زمانبندی تعریف شده برای هر پروژه را مناسب ارزیابی کرد.

او همچنین به همراه محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در جاده گوهرباران - ورکلا حضور یافت و از نزدیک در جریان عملکرد تعریض این جاده به عنوان یکی از مسئولیت های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفت.

این عضو هیأت عامل با بیان اینکه با تعریض جاده ورکلا - گوهرباران حجم تصادفات جاده ای و تلفات ناشی از آن ۲۵ درصد کاهش داشته است گفت: «ابراز رضایت مردم این منطقه و نماینده مجلس شورای اسلامی از اجرای این پروژه ، سازمان بنادرودریانوردی را جهت تکمیل این پروژه مصممتر خواهد کرد.»

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی در ادامه بازدید خود از جاده دسترسی رستم کلا - بهشهر دیدن کرد و بر مرتفع شدن مسائل و مشکلات پیرامون تکمیل و بهر ه برداری از این جاده تأکید کرد.

سیاوش رضوانی مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد نیز در بازدید از راه‌ها و محورهای مختلف بندرامیرآباد بر توسعه مناسب زیرساخت ها تأکید کرد و از افتتاح ۷ پروژه بخش خصوصی با اعتبار بیش از ۱۸۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار