وزیر امور اقتصادی و دارایی: چابهار تنها بندر اقیانوسی کشور فرصتی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی

زاهدان (پانا) - به گفته وزیر امور اقتصادی و دارایی تنها بندر اقیانوسی کشور در چابهار از تحریم ها مستثنی شده که این امر فرصتی را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم کرده است.

کد مطلب: ۸۹۰۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
وزیر امور اقتصادی و دارایی: چابهار تنها بندر اقیانوسی کشور فرصتی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی

فرهاد دژپسند در دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان وامام جمعه زاهدان اظهار کرد: سرمایه گذاری در این استان ضمن سود آوری برای فعالان این حوزه جهش اقتصادی این منطقه را به همراه دارد.
او افزود: هم اینک تنها بندر اقیانوسی کشور در چابهار از تحریم ها مستثنی شده که این امر بهترین فرصت را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم کرده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی بر تسریع امور گمرکی برای تسهیل تجارت در سیستان و بلوچستان و لزوم آشنایی فعالان اقتصادی این استان به آگاهی از برخی امتیازات قانونی در حوزه مالیات تاکید کرد.
او ابراز داشت: در سالجاری با وجود همه دشمنی بدخواهان نظام شاهد تراز مثبت در اقتصاد کشور هستیم که این امر از طریق بهره گیری از تمام ظرفیت های ملی محقق شد.
دژپسند بیان کرد: امروز در زمینه ذخایر در کشور مشکلی وجود ندارد اما آنچه که مشکل ایجاد کرده گران فروشی است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان نیز در این دیدار گفت: باید از ظرفیت نخبگان علمی کشور برای برون رفت از مشکلات و بهبود وضعیت موجود بهره گرفت.
آیت الله عباسعلی سلیمانی تاکید کرد: امروز دشمن از تمام دسیسه ها و ترفندها برای نا امید کردن مردم بهره گرفته است که همچون گذشته با هوشیاری مردم هیچگاه در رسیدن به اهداف شوم خود موفق نخواهد بود.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برکات نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد کاهش خط فقر و مشکلات عدیده در حوزه اقتصاد هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار