مدیرکل صدا وسیمای سیستان وبلوچستان: آزادی بیان اصحاب رسانه یکی از مهمترین ثمره های انقلاب اسلامی است

زاهدان(پانا)_ مدیرکل صدا وسیمای سیستان وبلوچستان تاکید کرد آزادی بیانی که اصحاب رسانه و جامعه ما در سطح کشور دارد بسیار با ارزش و از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

کد مطلب: ۸۹۰۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل صدا وسیمای سیستان وبلوچستان: آزادی بیان اصحاب رسانه یکی از مهمترین ثمره های انقلاب اسلامی است

محمود دولت کردستانی در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با خون شهیدان و مجاهدت آنها تا به امروز استوار مانده و به قله‌های رفیع عزت رسیده است و وظیفه ی ما پاسداری و حراست از خون پاک شهیدان است.

او ادامه داد: باید همیشه گذشته انقلاب را مرور کنیم و به تمام نسل‌ها این تاریخ پرشکوه را هدیه دهیم چراکه این انقلاب از ابتدای شروع کار خود سختی های زیادی را تحمل کرده تا امروز که به درختی تنومند و بزرگ تبدیل شده است.

مدیرکل صدا و سیمای استان با بیان اینکه در نبود اصحاب رسانه همه امور کشور مختل خواهد شد عنوان داشت: جامعه و این انقلاب بزرگ به کمک و قلم اصحاب رسانه و منتقدین نیاز مبرم دارد و بخش وسیعی از اطلاعات مردم به وسیله اصحاب رسانه تامین می شود.

او ابراز کرد: در چهل سالگی انقلاب، دشمنان این ملت و نظام اسلامی آرام نخواهند نشست و برنامه ریزی های وسیعی را علیه کشور ما اجرا خواهند کرد و سعی در نفوذ به عمق جامعه ما خواهند داشت.

کردستانی ادامه داد: اصحاب رسانه که دارای دیدی درست و هوشمندانه هستند، می‌توانند با استفاده از زیرکی و فراست خود، از بروز مشکلاتی که دشمنان انقلاب می‌خواهند ایجاد کنند، جلوگیری به عمل بیاورند و یک دید درست را به جامعه انتقال دهند.

او تاکید کرد: استان سیستان و بلوچستان، استانی مذهبی و دارای مردمی متدین و معتقد است به طوری که رابطه آنها با مساجد و نماز جمعه، نمادی از وحدت بین ملت های مختلف اسلامی است ک آن را به رخ تمام دشمنان نظام ملت می‌کشانند.

مدیرکل صدا و سیمای استان بیان داشت: قلم اصحاب رسانه در زمینه وحدت ملی باید به طور جدی به وظایف خود عمل کند چرا که یکی از سرمایه‌های اصلی انقلاب وحدت مردم است و ملت ما بدون داشتن وحدت، جزئی‌از بیچاره ترین ملت ها خواهند بود.

او اظهار کرد: در صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان برنامه های بسیار خوب و مفیدی تولید و پخش می‌شود که دارای مخاطبان بسیار زیادی از اقوام مختلف است.

او با بیان اینکه در حوزه کشاورزی کم کاری های صورت گرفته است، تصریح کرد: نباید منطقه سیستان را با بی توجهی رها کنیم بلکه باید در سیستان تغییر کاربری ایجاد کنیم و باید به کاشت گیاهانی که به آب کمتری احتیاج دارند روی آوریم.

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان در پایان با بیان اینکه استان پهناور سیستان و بلوچستان دارای توانمندی های فراوانی است که نیاز به کار رسانه‌ای و توجه اصحاب رسانه دارد، گفت: باید در هزینه های اجرایی دستگاه های نشریاتی و رسانه ای تا جایی که می توانیم صرفه جویی کنیم و برنامه‌هایی را برای پاسخگویی به سوالات نسل چهارم انقلاب که آشنایی چندانی با این نظام ندارند فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار