معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان :

تیم بسکتبال دانش آموزی هرمزگان قهرمان کشوری شد

هرمزگان (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هرمزگان از قهرمانی تیم بسکتبال هرمزگان در سی و ششمین دوره مسابقات قهرمانی مدارس کشور در قم خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۰۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تیم بسکتبال دانش آموزی هرمزگان قهرمان کشوری شد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، علیرضا باقری معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هرمزگان ، با اعلام این خبر افزود : تیم دانش آموزان هرمزگانی در رشته بسکتبال در مقاطع متوسطه اول و دوم در سی و ششمین دوره از مسابقات قهرمانی بسکتبال مدارس کشور که با حضور 27 استان از سراسر کشور در استان قم برگزار شد شرکت نمودند و دانش آموزان متوسطه دوم استان توانستند مقام اول این رقابت ها را کسب نمود و تیم متوسطه اول نایب قهرمان این رقابت ها شد .

وی خاطر نشان کرد : در مقطع تحصیلی متوسطه دوره دوم از بین 224 دانش آموز ورزشکار به همراه مربیان و سرپرستان خود از 28 استان که در هشت گروه با یکدیگر رقابت می کردند تیم هرمزگان مقام نخست را از آن خود کرد .
معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد : این مسابقه ها در چهار سالن ورزشی به مدت 2 روز به میزبانی استان قم برگزار شد و در مقطع تحصیلی متوسطه دوره اول نیز 162 دانش آموز از 27 استان شرکت داشتند و در هشت گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند.
باقری افزود: در مقطع تحصیلی متوسطه اول تیم های کرمانشاه، اصفهان، کردستان، مازنداران، توابع تهران، هرمزگان، آذربایجان شرقی و خوزستان به دور دوم راه یافتند و در پایان تیم های توابع تهران، هرمزگان و اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند .
گفتنی است : سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور به میزبانی قم با حضور 2 هزار دانش آموز ورزشکار، مربیان، سرپرستان و داوران از هفتم تا سیزدهم بهمن ماه جاری در رشته بسکتبال سه نفره و چند رشته دیگر در پنج سالن ورزشی شهر قم برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار