رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا خبر داد

تخصیص ۱۶ مسجد به پایگاه فرهنگی جمع‌آوری معتادان

تهران (پانا) - رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از تخصیص 16 مسجد مناطق شوش، مولوی و هرندی به پایگاه فرهنگی جمع‌آوری معتادان خبرداد و گفت پس از جمع‌آوری معتادان و تشکیل پرونده، هر معتاد به مرکز استان زندگی خود منتقل می‌شود.

کد مطلب: ۸۹۰۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص ۱۶ مسجد به پایگاه فرهنگی جمع‌آوری معتادان

به گزارش سایت پلیس، سردار مسعود زاهدیان در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان موادمخدر در مناطق شوش، مولوی و هرندی، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان، جلسه‌ای با حضور روسای کلانتری‌های مناطق هرندی، شوش و مولوی برگزار شده است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: سهم تمام دستگاه‌ها مشخص و وظیفه هر نهاد برای رسبدگی به امور تبیین شده است.

سردار زاهدیان، تصریح کرد: با حضور معتمدان محلات باید اقدام فرهنگی و بنیادی درباره جمع‌آوری معتادان متجاهر در این سه منطقه انجام می‌شود.

وی از تخصیص ۱۶ مسجد به پایگاه فرهنگی در این سه منطقه خبرداد و گفت: هر کدام از این مساجد به یک پایگاه تبدیل می‌شوند، تا روند مبارزه با موادمخدر به شکل فرهنگی پیش برود.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا به حمایت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در امر جمع آوری و باز پروری معتادان متجاهر اشاره و تصریح کرد: برنامه‌ای در حال تنظیم است تا پس از جمع‌آوری معتادان و تشکیل پرونده، هر معتاد به مرکز استان زندگی خود منتقل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار