مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان

کرسی آزاد اندیشی با موضوع تبیین گفتمان انقلاب اسلامی برگزار شد

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان وبلوچستان از برگزاری کرسی آزاد اندیشی دانش‌آموزی با موضوع تبیین گفتمان انقلاب‌اسلامی ایران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۰۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
کرسی آزاد اندیشی با موضوع تبیین گفتمان انقلاب اسلامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری پانا از سیستان و‌بلوچستان، داود صیاد اظهار کرد: نسل‌چهارم انقلاب از آن رو که به سبب مقتضیات سنی نه وجود پر برکت حضرت امام‌خمینی(ره) را از نزدیک مشاهده کرده و نه در وقایع انقلاب‌اسلامی در بهمن 57 حضور داشته اند دغدغه و سوالات خاص خود را دارند.

او افزود: اینک که انقلاب‌اسلامی ایران به پختگی چهلمین‌سالگرد خود رسیده است وظیفه‌ی نهاد‌های تربیتی در تبیین گفتمان‌انقلاب، چرایی این اقدام شکوهمند و بررسی تحقق آرمان‌های متعدد آن وظیفه‌ی خطیر‌تری دارند.

مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان و‌بلوچستان خاطر نشان کرد: در همین راستا سازمان دانش‌آموزی سلسله برنامه‌هایی تحت عنوان " چهل سال پیشتازی " را در دستور کار قرار دارد و برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی دانش‌آموزی نیز در همین راستا بوده است .

صیاد تصریح کرد: در این سلسله نشست‌ها دانش‌آموزان در فضایی‌شاد و آزادانه نقطه‌نظرات خود را در خصوص مسائل یاد‌شده عنوان می کنند و با مشارکت خود دانش‌آموزان و با کمک اساتید این حوزه مباحث مطرح شده جمع‌بندی می‌شوند و سعی بر این است که در خصوص موضوعات مطروحه ابهام و سوالی در ذهن دانش‌آموزان باقی نماند.

او با اشاره به اینکه دانش‌آموزانی که در این جلسات شرکت می‌کنند سفیران‌انقلاب خوانده شده و مطالب بحث شده را با سایر دانش‌آموزان و خانواده‌های خود در میان خواهند گذاشت بیان کرد: شبکه‌ای که به این صورت شکل عینی به خود پیدا می‌کند اثر‌گذاری شایسته‌ای در نشر‌فضائل و رفع ابهامات موجود داشته و نقشه‌های شوم دشمن که در زمینه‌های مختلف سعی در ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب دارد را از بین می‌برد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان تاکید کرد: نباید از یاد ببریم که نسل امروز نسلی است که به سبب در اختیار داشتن منابع‌مختلف خبری و‌اطلاعاتی از دانش‌بروزی برخوردار است و دیگر با شیوه‌های معمول و سنتی نمی‌توان با این نسل ارتباط برقرار کرد و آنان را نسبت به حقایق پیرامون آگاه ساخت.

صیاد افزود : در همین زمینه سعی شده تا در برگزاری این جلسات فارغ از شیوه‌های سنتی و با ایجاد فضای مشارکت دانش آموزان بی آنکه عدم احساس امنیت از ابراز عقاید خود داشته باشند مباحث مربوط به انقلاب به ویژه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی در آستانه‌ی چهل سالگی به بحث و بررسی گذاشته شود .

به گزارش پانا نخستین جلسه‌ی کرسی آزاد اندیشی دانش‌آموزی، در مدارس حاشیه‌ی شهر زاهدان و در دبیرستان قریشی ناحیه 2 زاهدان برگزار شد.

انتهای پیام /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار