شاداب‌ترین دانش آموزان را بشناسید

تبریز ( پانا ) - «به جرات می‌توان گفت که دانش‌آموزان مدرسه ابوذر روستای قره‌تپه تسوج شادترین و فعال‌ترین دانش آموزان منطقه هستند و در تمامی کارها از درس گرفته تا تهیه صبحانه، نظافت محیط و نگهداری از لوازم عمومی در مدرسه همدلی و همکاری کاملی دارند.» این را علی امام جمعه، مدیر مدرسه ابوذر می‌گوید.

لینک کوتاه کپی شد
شاداب‌ترین دانش آموزان را بشناسید

او اضافه می‌کند: با توجه به نظرات کارشناسان تغذیه، صبحانه مهمترین وعد‌ه‌ی غذایی برای دانش آموزان است و با توجه به اینکه اکثر دانش‌آموزان بدون صرف صبحانه در مدرسه حاضر می‌شوند، مدرسه ابوذر قره تپه تصمیم گرفت برنامه صبحانه سلامت را طبق روال سال گذشته اجرا کند.

علی امام‌جمعه ادامه داد: با حمایت اولیا این طرح مطمئنأ نقش مهمی را در سلامتی دانش آموزان و آینده‌سازان خواهد داشت.

مدیر مدرسه‌ ابوذر روستای قره‌تپه اظهار کرد: طرح صبحانه سلامت مدرسه، دو روز در هفته برگزار می‌شود.

امام‌جمعه افزود: با آغاز سال تحصیلی امسال با مشارکت اولیای دانش‌آموزان و همراهی خیرین روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته برنامه صبحانه سلامت در مدرسه ابوذر قره‌تپه اجرا می‌شود.

مدیر مدرسه ابوذر روستای قره‌تپه با اشاره به اهمیت صرف صبحانه دسته‌جمعی که باعث سلامت و شادابی دانش‌آموزان می‌شود خاطر نشان ساخت: روزهای دوشنبه انواع میوه‌‌ها اعم از (سیب ،نارنگی، هویج و...) به صورت مرتب و مداوم در بین دانش آموزان توزیع می‌شود و روزهای یکشنبه و سه شنبه اهم مواد صبحانه خیار ، گوجه ، تخم مرغ و سیب زمینی است.

وی اظهار امیدواری کرد، با نهادینه کردن این قبیل طرح‌ها در سایر مدارس آرامش، شادابی بیشتر و سلامت روحی و جسمانی دانش آموزان هرچه بیشتر تامین شود.

علی امام جمعه در پایان گفت: به جرات می‌توان گفت که دانش آموزان مدرسه ابوذر روستای قره‌تپه شادترین و فعال‌ترین دانش آموزان منطقه هستند و در تمامی کارها از درس گرفته تا تهیه صبحانه، نظافت محیط و نگهداری از لوازم عمومی در مدرسه همدلی و همکاری کاملی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار