بازدید رییس آموزش وپرورش شهرستان حمیدیه ازمدارس حاشیه رودکرخه

حمیدیه(پانا) - بدنبال وقوع سیل در مدارس حاشیه رود کرخه رییس آموزش و پرورش حمیدیه ازین مناطق بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۹۰۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید رییس آموزش وپرورش شهرستان حمیدیه ازمدارس حاشیه رودکرخه

مدیرآموزش و پرورش شهرستان حمیدیه گفت: خطر سیل هنوز برطرف نشده و لزوم هوشیاری و آماده باش کلیه نیروها جهت مدیریت بحران در صورت وقوع سیل لازم وضروزی است.
کریم سعیداوی وز سه شنبه 9بهمن ماه ۹۷ در بازدید از مدارس حاشیه رودخانه کرخه که در معرض سیلاب هستند، اظهار کرد: با تمهیداتی که در ستاد بحران شهرستان حمیدیه اتخاذ شده لزوم ایمن سازی و هوشیاری و آماده باش کلیه نیروهاومردم جهت کمک رسانی و به کارگیری همه امکانات جهت جلوگیری از هرگونه تهدید برای ساکنین اطراف رودخانه کرخه از اولویتهای ستاد بحران این شهرستان است.
او، عنوان کرد: امروز با بازدید میدانی از مدارس حاشیه رودخانه و گفتگو با ساکنین آن مناطق خوشبختانه خطری این مناطق را تهدید نمی‌کند و در صورت وقوع هرگونه اتفاق آموزش و پرورش با بسیج تمام امکانات بهمراه ستادبحران شهرستان درکناراهالی خواهد بود.
کریم سعیداوی ادامه داد: مدیران این مدارس لازم است نکات ایمنی جهت جلوگیری از هرگونه تهدید برای دانش آموزان و اموال مدارس را مورد توجه قرار دهند.
گفتنی است مدارس امام حسین (ع)، امام علی( ع)، شهید صدیق و هجرت واقع در مسیر خسرج در مجاورت رودخانه کرخه مورد تفقد قرار گرفت و مدیران و معلمان این مدارس مشکلات و خواسته های خود را بیان و در همین راستا تصمیماتی جهت رفع مطالبات آنها اتخاذ گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار