گردهمایی شوراهای دانش آموزی شهرستان ایذه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

ایذه (پانا) - گردهمایی شوراهای دانش آموزی شهرستان ایذه و انتخابات مجمع دانش آموزان و مربیان پیشتازان روز سه شنبه 9 بهمن در تالار رودکی شهرستان ایذه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۹۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی شوراهای دانش آموزی شهرستان ایذه به مناسبت چهلمین سالگرد  پیروزی انقلاب اسلامی

در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی گردهمایی شوراها و مجامع پیشتاز دانش آموزی با حضور دانش آموزان و مربیان پیشتازان،ریاست ،معاونت پرورشی و مسئول سازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرروش شهرستان ایذه و سه تن از نمایندگان مجلس دانش آموزی استان خوزستان برگزار شد .

محمودی رییس اداره آموزش و پرورش ایذه با اشاره به اختیارات نمایندگان مجلس دانش آموزی و اهمیت شورای دانش آموزی گفت : شوراهای دانش آموزی با اختیاراتی که دارند می توانند در حل مشکلات مدرسه کمک شایانی کنند .

در ادامه مقصودی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ایذه گفت : پیامبراکرم (ص) بهترین الگو برای دانش آموزان است چراکه ایشان در مدیریت خود سه شاخصه مهم یعنی اقتدار،عفو گذشت و مشورت داشتند .

در ادامه این گردهمایی فرشاد کرمی نماینده استان خوزستان در مجلس دانش آموزی با اشاره به آمادگی جوانان جهت خدمت به کشور افزود : اهمیت به جوانان فقط نباید در قالب شعار باشد بلکه باید در واقعیت به جوانان میدان و بها داد .

در پایان این گردهمایی، انتخابات شورای دانش آموزی شهرستان به منظور معرفی معرفی نمایندگان دانش آموزی شهرستان به مجلس دانش آموزی استان بین دانش آموزان دختر و پسر متوسطه اول و دوم برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار