امروزه صرفه جویی یک ضرورت است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: صرفه جویی در تمامی موارد یک ضرورت است و نیاز امروز جامعه است.

کد مطلب: ۸۸۹۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
امروزه صرفه جویی یک ضرورت است

احمد ناصری درمراسم اختتامیه طرح داناب که در سالن اجتماعات شرکت آب منطقه ای اردبیل برگزار شد، طی سخنانی با عنوان اینکه مصرف بی رویه در کشور ما تنها اختصاص به آب ندارد ، گفت: فرهنگ سازی زیربنای هر فعالیتی است و طرح داناب جزو فعالیت هایی است که در این مسیر حرکت می کند.

او ادامه داد: فرهنگ سازی در دوران نوجوانی و تمرین کارگروهی از جمله اهدافی است که در این طرح دنبال می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه دانش آموزان در این طرح برای زندگی در یک اجتماع بزرگ آماده می شوند، اظهار داشت: معلمان و مدیران نیز نقش ناظر و هدایت گر دارند و عرصه را بگونه ای فراهم می کنند تا دانش آموزان بتوانند نقش آفرینی کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان نیز در این همایش با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی در بحث مصرف درست آب، گفت: آموزش و پرورش زمینه آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان را فراهم کرده است که صرفه جویی بهینه آب هم بعنوان یک مهارت زندگی در مدارس آموزش داده می شود.

اصغر سلیمان‌زاده افزود: دانش آموزان و معلمانی که در این طرح فعالیت دارند بعنوان سفیران آب، فرهنگ مصرف درست آب را در جامعه ترویج می دهند.

او با بیان اینکه این طرح از 4 سال پیش در مدارس اردبیل اجرا می شود، تصریح کرد: در این طرح 100 نفر مدیر مدرسه، 300 ناجی آب، 89 کارشناس آب و نیز 5 هزار و 28 نفر دانش آموز حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار