77 کیلوگرم مواد مخدر در بوکان کشف شد

ارومیه(پانا)- فرمانده انتظامی بوکان گفت: 77 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با تلاش ماموران انتظامی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

کد مطلب: ۸۸۹۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
77 کیلوگرم مواد مخدر در بوکان کشف شد

سرهنگ مجید محبعلی افزود: این مقدار مواد مخدر طی 2 عملیات جداگانه با هوشیاری ماموران انتظامی در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان کشف شد.

وی ادامه داد: در عملیات نخست، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان 27 کیلوگرم تریاک را از یک دستگاه پراید کشف کردند که در این ارتباط یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

سرهنگ محبعلی اظهار داشت: در یک عملیات دیگر که به صورت تلفیقی با ماموران آگاهی استان و این شهرستان انجام شد نیز یک دستگاه خودرو سواری سمند که محموله خود را از شهرهای عمقی جنوب کشور بارگیری و به طرف بوکان حمل می کرد به صورت نامحسوس تحت تعقیب قرار گرفت و در یکی از محورهای مواصلاتی بوکان شناسایی و توقیف شد.

وی ادامه داد: از این خودرو نیز 50 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه در قسمت های مختلف خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی بوکان اظهار داشت: این 2 محموله قبل از توزیع توسط ماموران انتظامی توقیف شد و 2 متهم آنها پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار